ارسال ۲۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا کنون مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری و کالاهای غیر نقدی با ۱۸ کامیون به کرمانشاه اعزام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا کنون مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور جمع آوری و کالاهای غیر نقدی با ۱۸ کامیون به کرمانشاه اعزام شد.
حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به زمین لرزه غرب کشور اظهار داشت: این نهاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و اعلام همدردی با بازماندگان حادثه، اقدام به ارسال وسایل ضروری و مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله غرب کشور کرده است .
وی با بیان اینکه تا این لحظه یک میلیارد و 170 میلیارد ریال کمک‌های نقدی مردمی توسط کمیته امداد برای مناطق زلزله‌زده جمع آوری شده است، افزود: در حال حاضر هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های مسئول در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیج شده‌اند تا نیازهای آنها را برطرف کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 18 دستگاه کامیون به کرمانشاه اعزام شده است، بیان کرد: در مجموع مبلغ 22 میلیارد و 350 میلیون ریال نیز کالاهای غیر نقدی برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از اوایل هفته آینده شاهد بارندگی در مناطق زلزله‌زده هستیم تأمین چادر و رول‌های پلاستیکی برای این عزیزان در نخستین اولویت قرار دارد و پس از آن لوازم گرمایشی، پتو و لباس گرم در اولویت‌های بعدی هستند و با توجه به اینکه فصل سرما نزدیک است و نیازهای این عزیزان قطعاً با نیازهای امروزشان متفاوت خواهد بود بهترین کمک به آنها کمک‌های مالی است تا نیازهای آنها در هر مرحله تأمین شود.
شیران با اشاره به استقرار صندوق‌های جمع آوری کمک های نقدی در سطح شهر گفت: برای مشارکت شهروندان در کمک رسانی به هم وطنان آسیب دیده، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کنند .
وی افزود: کمیته امداد از طریق شماره حساب 24011130914072نزد بانک مهر ایران و شماره کارت 6063737000002509 آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان عزیز و خیران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار