بازدید معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهر کامو و چوگان

پس از انجام رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد توسط شورای اسلامی و شهرداری کامو و چوگان دکتر سعید رضا جندقیان معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهر کامو و چوگان بازدید کرد.

اصفهان امروز: پس از انجام رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد توسط شورای اسلامی و شهرداری کامو و چوگان دکتر سعید رضا جندقیان معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهر کامو و چوگان بازدید کرد.

این بازدید در راستای بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب جهت مرتفع ساختن آنها و همچنین بررسی راهکارهای مقدور جهت انجام حمایت‌های لازم توسط ایشان از شهر کامو و چوگان صورت گرفت.

وی ضمن بازدید از رصدخانه ملی از آن به‌عنوان یکی از پتانسیل‌های قدرتمند گردشگری و در بازدید از خانه و برج تاریخی احمدخان رضاقلی زاده به‌عنوان یکی از بناهای ارزشمند تاریخی و فرهنگی منطقه یادکرد. معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همراه شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر کامو و چوگان و هیأت همراه از محل سرچشمه بناب کامو به‌عنوان یکی دیگر از پتانسیل‌های جذب سرمایه‌گذار بازدید نمودند.

جندقیان در این بازدید نظرات و راهکارهای کارشناسانه خود را در خصوص پتانسیل‌های موجود شهر کامو و چوگان ارائه کرد. شهردار کامو و چوگان در ادامه این بازدید اظهار داشت: امیدوار هستیم با توجه به توانمندی‌های فراوان دکتر جندقیان در زمینه‌های شهری و روستایی و برآورد بسیار مثبت ایشان از پتانسیل‌ها و نقاط قوت و ضعف شهر بتوانیم در آینده با استفاده از حمایت‌های ایشان چه به لحاظ تجربیات ارزنده و چه به لحاظ اعتباری قدمی مثبت در راستای کاهش مشکلات موجود و ارتقا سطح خدمات و آسایش شما اهالی بزرگوار شهر کامو و چوگان برداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار