«بهرام سرمست» مدیرکل سیاسی وزارت کشور شد

وزیر کشور در حکمی بهرام سرمست را به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

وزیر کشور در حکمی بهرام سرمست را به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، متن این حکم خطاب به بهرام سرمست به شرح زیر است:

« نظر به مراتب تعهد و تجارب و سوابق موثر جنابعالی بنا به پیشنهاد معاون سیاسی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌شوید.

مطالعه و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل‌ها، انجام امور مربوط به انجمن‌های صنفی، علمی، تخصصی، پیگیری امور مربوط به اقلیت‌های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، انجام وظایف مربوط به دبیرخانه کمیسیون‌های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور از جمله امور است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و موثر نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تحت رهبری حضرت آیت اله ‌العظمی خامنه‌ای دامت برکاته از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم».

عبدالرضا رحمانی فضلی

به گزارش ایمنا ، بهرام سرمست پیش از این مدیر کل سیاسی استانداری تهران بود و با حکم وزیر کشور، جایگزین محمدامین رضازاده شد. وی متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که پیش از این و در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را بر عهده داشته است.

وی از نیروهای معتدل و چهره سیاسی و دانشگاهی است که بیش از 20 سال و قبل از دولت های نهم و دهم در مسوولیت های مدیریت سیاسی ، انتظامی و فرهنگی خدمت کرده و با حضور در مراکز عملی و دانشگاهی تجربه ارزشمندی از تلفیق علم و مدیریت اجرایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی ،‌سرپرست فرمانداری تبریز ، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور ، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه . معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و نیز مدیرکل سیاسی، انتخابات و تفسیمات کشوری استانداری تهران از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی است. وی دارای مقالات و آثار پژوهشی متعدد در مجلات و کنفرانش های معتبر علمی داخلی و خارجی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار