پیروزی ذوب آهن بعد از 5 هفته

تیم ذوب آهن اصفهان توانست در مقابل تیم سپیدرود رشت به برتری دو بر یک دست یابد.

تیم ذوب آهن اصفهان توانست در مقابل تیم سپیدرود رشت به برتری دو بر یک دست یابد.

به گزارش تسنیم ، از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه سردارجنگل رشت از ساعت 14:30 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم ذوب آهن به پایان رسید.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، سید احمد آهی، حمید ملکی، حسین کعبی، میثم تهیدست، علی دهقان (از دقیقه 70 توحید غلامی)، میثم فردوسی، محمد لطفی (از دقیقه 64 میرهادی میرجوان)، میعاد یزدانی و میلاد قربانزاده (از دقیقه 77 جواد آقایی‌پور).

سرمربیگری تیم سپیدرود را علی نظرمحمدی بر عهده داشت.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی (از دقیقه 83 ربیع عطایا)، احسان پهلوان (از دقیقه 78 مهدی مهدی پور)، اسماعیل شریفات (از دقیقه 53 مرتضی تبریزی) و کی‌روش استنلی سوارز.

سرمربیگری تیم ذوب آهن اصفهان را امیر قلعه نوعی برعهده داشت.

کارت زرد: سید محمد حسینی دقیقه 36، اسماعیل شریفات دقیقه 90 (ذوب آهن)

گل: علی حمام دقیقه 67، دانیال اسماعیلی فر دقیقه 90 (ذوب آهن) و میثم فرودسی دقیقه 76 (سپیدرود)

شرح بازی:

نیمه نخست: بازی با حملات گسترده تیم ذوب آهن آغاز شد و این تیم چندین موقعیت را با استفاده از عمق دفاع سپیدرود ایجاد کرد و در سوی دیگر تیم سپیدرود با توجه به مصدومان زیادش در این بازی به‌دنبال استفاده از ضد حملات بود که این ترفندها برای دو تیم بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: ذوب آهن حملاتی را با استفاده کناره‌ها و ضربات ایستگاهی موقعیت‌هایی را بر روی دروازه سپیدرود ایجاد کرد که توانست از یک ضربه کرنر به نخستین گل خود برسد و در سوی دیگر تیم سپیدرود با استفاده از عمق دفاع ذوب آهن و ارسال مستقیم قصد درسیدن به گل را داشت که با یک شوت بیرون از محوطه جریمه به گل رسید و پس از این گل، تیم ذوب آهن حملاتی را تدارک دید تا بتواند در دقایق پایانی به گل برتری دست یابد تا بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

حاشیه بازی:

حسین ابراهیمی بازیکن تیم سپیدرود رشت در جایگاه ویژه حضور دارد.

داور در نیمه دوم بازی سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار