شهادت شهید حججی ایثارگری ها و رشادت های دوران دفاع مقدس را زنده کرد

دکتر مهرعلیزاده در دیدار با خانواده ی شهید حججی اظهارداشت: شهادت شهید حججی ایثارگری ها و رشادت های دوران دفاع مقدس را زنده کرد و با شهادت ایشان خداوند حجت را برای همه تمام نمود.

دکتر مهرعلیزاده در دیدار با خانواده ی شهید حججی اظهارداشت: شهادت شهید حججی ایثارگری ها و رشادت های دوران دفاع مقدس را زنده کرد و با شهادت ایشان خداوند حجت را برای همه تمام نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهر علیزاده به منظور بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی، صنعتی و همچنین دیدار با خانواده شهید سرافراز محسن حججی وارد شهرستان نجف آباد شد و در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.
استاندار اصفهان در ادامه ی سفر به این شهرستان به همراهی تنی چند از مسئولان استان و همچنین امام جمعه نجف‌آباد در منزل شهید محسن حججی حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو نمود.
دکتر مهرعلیزاده در این دیدار ایثارگری های شهید حججی را یادآور دوران دفاع مقدس خواند و اظهارداشت: شهادت ایشان ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان آن دوران را زنده کرد و این شهید سرافراز با استقامت در برابر دشمنان و شهادت در راه اسلام و نظام، باعث تقویت روحیه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم شد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد حضور نوجوانان و جوانانی بودیم که با التماس و خواهش، به جبهه آمده بودند و دارای چنان صفای روحی بودند که برای حضور در خط مقدم التماس می‌کردند، اظهارداشت: همان‌گونه که عاشورا و شهادت اباعبدالله(ع) و یارانش باعث اثبات حقانیت شیعه و اسلام شد، حضور جوانان در میدان ۸ سال دفاع مقدس نیز گوشه‌ای از اثبات حقانیت شیعه بود
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با حضورشان در میدان دفاع از حرم بعد از ۳۰ سال بار دیگر فضای جبهه‌های دفاع مقدس را تداعی کردند، گفت: این ایثارگری ها در شرایطی است که دشمنان اسلام بخصوص استکبار جهانی با همکاری رژیم صهیونیستی ، گروه جنایتکار داعش را با ظاهری اسلامی بوجود آوردند تا به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه توفیق چند برابری نصیب شهید حججی شده است، تصریح کرد: شهدا همه عزیزند اما شهید محسن حججی با شهادت و استقامت خود برابر داعش بین شهدا ستاره شد و با شهادت ایشان خداوند حجت را برای همه تمام کرد.
استاندار اصفهان در پایان اظهارداشت: شهید حججی با اقدامات شاخص خود همه ی مردم ایران را به دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی های آن دوران متصل کرد.
گفتنی است در این دیدار محمدرضا حججی، پدر بزرگوار شهید محسن حججی خطاب به استاندار اصفهان گفت: درخواستی که از شما داریم این است که نسبت به احداث جاده در منطقه بسیار محروم پشتکوه فریدونشهر اقدام کنید.
استاندار اصفهان نیز بر رسیدگی به درخواست خانواده شهید محسن حججی مبنی بر احداث جاده برای منطقه محروم پشتکوه فریدونشهر تاکید کرد و احداث ۲۵ کیلومتر جاده در این منطقه در دستور کار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار