اهدا۱۰ درصد از درآمد "صفر تا سکو" به زلزله‌زدگان

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان گفت: با تصمیم عوامل فیلم و خواهرانم قرار بر این شد تا ۱۰ درصد از درآمد اکران هفته نخست "صفر تا سکو" به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان گفت: با تصمیم عوامل فیلم و خواهرانم قرار بر این شد تا ۱۰ درصد از درآمد اکران هفته نخست "صفر تا سکو" به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شود.
سهیلا منصوریان در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور در میان زلزله‌زدگان کرمانشاه و کمک به ‌آن‌ها اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با عوامل فیلم صفر تا سکو 10 درصد درآمد نمایش فیلم در هفته نخست اکران به زلزله‌زدگان اختصاص داده می‌شود.
وی افزود: من و خواهرانم به همراه عوامل فیلم پس از هفته نخست اکران فیلم از صفر تا سکو به کرمانشاه رفته و به وعده‌های خود عمل کنیم و تعدادی از خانواده‌ها را مشخص و کمک‌ها را به آن‌ها اهدا کنیم.
ملی پوش تیم ملی ووشو بانوان خاطرنشان کرد: زمانی که در کرمانشاه این اتفاق رخ داد، بسیار متاثر شده و به این شهر رفتم تا به مردم زلزله زده در حد توانم کمک کنم، زمانی که وارد کرمانشاه شدم روستاهای اطراف را مشاهده کردم، حس غریبی داشتم مادری را دیدم که دغدغه یخ نزدن دخترش از سرما را داشت.
وی تصریح کرد: در سفر به کرمانشاه اغلب در کنار کودکانی بودم که همه اعضای خانواده و فامیل خود را از دست داده بودند، کودکانی که نیاز به روحیه داشته و هیچ امیدی به زندگی ندارند. زمانی یک کودک 5 ساله کنار من آمد و گفت که کاش من نیز همراه خانواده‌ام از این دنیا می‌رفتم، جمله‌ای که من را بسیار متاثر کرد.
منصوریان بیان کرد: برای همدردی با مردم و کودکان به کرمانشاه سفر و تلاش کردم به این کودکان روحیه بدهم، در این سفر سعی بر این داشتم تنها روحیه کودکان را بالا ببرم، در آن‌جا با جمعی 20 نفره آشنا شدم و همه تلاش بر این داشتیم تا با ایجاد فضایی با کودکان نقاشی کشیده و به آن‌ها جایزه بدهیم.
وی گفت: 30 درصد قرارداد لیگ چین را به کودکان زلزله زده بی سرپرست که خانواده خود را در زلزله از دست داده‌ند اختصاص می‌دهم.
ملی‌پوش تیم‌ملی ووشو بانوان اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی خود را موظف می‌دانم زمانی که برای هموطنانم اتفاقی می‌افتد به کمک آن‌ها بروم، شاید در هر استان دیگری این اتفاق می‌افتاد کردها نیز به کمک مردم آن منطقه می‌رفتند.
وی افزود: من هم از جنس این کودکان بوده‌ام و همانند این کودکان اما به نحوی متفاوت سختی کشیده‌ایم، زمانی که تصمیم گرفتم که بخشی از درآمد حاصل از فروش فیلم به کودکان اختصاص داده شود همه عوامل فیلم صفر تا سکو نیز از این تصمیم خوشحال شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار