میزبانی از مسابقات می‌تواند باعث پیشرفت کشتی شود

سرمربی تیم کشتی آزاد اصفهان گفت: میزبانی از مسابقات باعث پیشرفت کشتی یک شهر می‌شود و جوانان بیشتری به این ورزش روی می‌آورند.

سرمربی تیم کشتی آزاد اصفهان گفت: میزبانی از مسابقات باعث پیشرفت کشتی یک شهر می‌شود و جوانان بیشتری به این ورزش روی می‌آورند.

مصطفی میرزایی در حاشیه روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه «ج»، در گفتگو باایمنا در مورد قهرمانی تیم اصفهان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۱۳ تیم و با حضور کشتی‌گیرانی مانند میثم نصیری و سعید توکل که کارنامه درخشانی دارند برگزار شد. مسابقات سطح خوبی داشت و اصفهان جزء تیم‌هایی بود که تمام کشتی‌گیران آن بومی و از استان اصفهان بودند و در نهایت توانستیم به مقام اول دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: از بومی بودن تیم خوشحالم و حتی توانستیم تعدادی از کشتی‌گیران خود را که در تیم جوانان استان حضور داشتند به این مسابقات بیاوریم.

سرمربی تیم هیأت کشتی اصفهان در خصوص حریفان تیمش گفت: تیم خوزستان خوب بود و توانست تمام حریفانش را با اقتدار شکست دهد و مدعی اصلی قهرمانی بود. خودشان هم به امید پیروزی به این مسابقات آمده بودند اما با همت شاگردانم توانستیم با شکست این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

میرزایی از میزبانی شهر اصفهان ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: زمانی که یک شهر میزبانی مسابقات را قبول می کند، این امر باعث پیشرفت در کشتی می شود و جوانان بیشتری به این ورزش روی می‌آورند.

وی ادامه داد: کشتی مازندران پیشرفت بسیاری کرده است چون کشتی در آن شهر به یک فرهنگ تبدیل شده و در خانواده‌ها گنجانده شده است و مردم آن کودکان خود را به عشق اینکه کشتی‌گیر شوند به انجام این ورزش تشویق می کنند و در آخر، آنها را در میادین جهانی می بینند. امیدوارم این فرهنگ در اصفهان نیز جا بیفتد و کشتی اصفهان روز به روز پیشرفت کند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار