ترور سردار سلیمانی هدف اسرائیل است

به تازگی یکی از ژنرال‌های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه "آی ۲۴" رژیم صهیونیستی، در سخنانی تند و تهدیدآمیز علیه ایران، ترور سردار سلیمانی را هدف اسرائیل عنوان کرد.

به تازگی یکی از ژنرال‌های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه "آی ۲۴" رژیم صهیونیستی، در سخنانی تند و تهدیدآمیز علیه ایران، ترور سردار سلیمانی را هدف اسرائیل عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، گرشون هکوهین ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری آی ۲۴ اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه و حضور وی در راس هرم تحرکات محور مقاومت، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی وی است.

گرشون هکوکین، افسر نظامی رژیم اسرائیل رو به مجری برنامه می‌گوید: "قاسم سلیمانی ممکن است هدف ترور اسرائیل و بازوهای امنیتی آن باشد. وقتی رأس هرم را جدا کنیم همه آرام و خوشحال می‌شوند! بله، سلیمانی هدف اسرائیل است. اسرائیل پیش از این نیز عملیات‌هایی از این دست را اجرا کرده است. ما می‌دانیم چگونه اجرا کنیم اما سؤال این است که آیا این اقدام برای اسرائیل خوب است؟ منطق ایران اکنون پایان یافته و ایران در آستانه مرحله جدیدی قرار گرفته است. آنها باید درباره شیوه کارهای خود بازنگری کنند و از نو بیندیشند".

وی مدعی شد اسرائیل قطعا سلیمانی را ترور خواهد کرد و ما بخوبی میدانیم در چه زمان و مکانی باید این اقدام صورت گیرد. وی گفت اسرائیل نگرانی های جدی نسبت به تحرکات گروه های (حزب الله) مقاومت نزدیک به ایران در مرزهای شمالی فسطین اشغالی (جنوب لبنان) داشته و همه می دانند در صورتیکه اوضاع بر هم بخورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

هکوکین در ادامه در جواب این سوال که آیا اسرائیل می‌تواند با حضور نیروهای مورد حمایت ایران در مناطق ارضی کنار بیاید یا خیر گفت: "اسرائیل می‌تواند همزیستی مسالمت آمیزی به رغم وجود نیروهای حزب الله و ایران در مرزهای سوریه داشته باشد همانگونه که پیش از آن با ۱۲ گردان سوری داشت.
‌ تهدیدات رسمی اسرائیل به ترور شخصیتهای نظامی و سیاسی کشورهای مختلف در حالی است که این رژیم در جریان جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان و تهاجم ۵۵ روزه علیه باریکه کوچک غزه در فلسطین اشغالی توان ایستادگی در برابر گروه های کوچک مقاومت مانند حماس و حزب الله را نیز نداشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار