بیشترین بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی اصفهان در دو روز آینده

کارشناس پیش‌‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان با اشاره به ورود امواج ناپایدار ضعیف در دو روز آینده به کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم بیشترین بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان اصفهان باشد.

کارشناس پیش‌‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان با اشاره به ورود امواج ناپایدار ضعیف در دو روز آینده به کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم بیشترین بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان اصفهان باشد.
ساناز جعفری در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون وضعیت آب‌وهوای استان طی 2 روز آینده اظهار داشت: امروز جو نسبتاً پایداری بر استان حاکم است و از روز یکشنبه شاهد افزایش ابر هستیم.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم برای روزهای یکشنبه و دوشنبه موج ضعیفی وارد کشور شود، افزود: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه گذر امواج ناپایدار ضعیف از مناطق غربی و جنوب غربی کشور داریم و انتظار داریم برای استان اصفهان ناپایداری‌هایی به شکل ضعیف داشته باشد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: سیستمی که وارد می‌شود ضعیف بوده، براین اساس از بعدازظهر یکشنبه افزایش ابر را پیش بینی می‌کنیم و به تدریج اوایل وقت دوشنبه و روز دوشنبه بارش‌های پراکنده در استان داریم. بیشترین بارش‌ها هم در نواحی غربی و جنوبی استان خواهد بود و برای سایر مناطق احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.
جعفری با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان کاهش محسوسی داشته است، گفت: امروز صبح دمای اصفهان منفی 2 درجه بوده که پیش‌بینی می‌کنیم فردا صبح باز هم افت دما را داشته باشیم ولی از روز یکشنبه به تدریج کمی افزایش دما داریم.
وی اضافه کرد: فعلاً آلودگی هوا نداریم و تنها شاهد غبار صبحگاهی هستیم همچنین به دلیل اینکه موجس ضعیف وارد کشور می‌شود فعلاً شاهد آلودگی هوا در استان نخواهیم بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به بیشینه و کمینه دمای هوا در استان اظهار داشت: دمای هوای اصفهان در سردترین ساعات روز منفی 3 و در گرمترین ساعات 12 درجه سانتی‌گراد است، همچنین گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با 16 درجه سانتی گراد و سردترین نقطه بویین میاندشت با منفی 11 درجه سانتی گراد است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار