کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ذوالفقار ۴ و انهدام ۷ باند قاچاق، دستگیری ۲۷۰ نفر توزیع کننده خرد مواد افیونی و معتاد متجاهر و کشف یک تن و ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ذوالفقار ۴ و انهدام ۷ باند قاچاق، دستگیری ۲۷۰ نفر توزیع کننده خرد مواد افیونی و معتاد متجاهر و کشف یک تن و ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش تسنیم ، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در ادامه سلسله طرح‌های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طرحی با عنوان ذوالفقار 4 به منظور پاک سازی نقاط آلوده، برخورد با توزیع کنندگان خرد، معتادان متجاهر و قاچاقچیان عمده مواد مخدر طراحی و به مدت 24 ساعت در استان اجرا شد.
وی افزود: در این طرح پس از یک هفته کار تخصصی و 24 ساعت کار عملیاتی 270 نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر و 7 باند قاچاق نیز شناسایی و منهدم شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در مجموع اقدامات انجام شده یک تن و 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 800 کیلوگرم تریاک، 194 کیلوگرم حشیش، 30 کیلو‌گرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه و مواد روانگردان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح روانه زندان و معتادان متجاهر نیز به اردوگاه ماده 16 و کمپ‌های دیگر استان منتقل شدند.
سردار معصوم بیگی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد، اجرای این طرح می‌تواند نقش موثری در کاهش این سرقت‌ها داشته باشد.
وی با بیان اینکه حوزه مواد مخدر یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان است، گفت: طرح‌های پلیس استان در زمینه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد و این گونه اقدامات با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این طرح تمرکز بر مناطق آلوده شهر اصفهان و برخی از شهرستان‌های دیگر استان بود، خاطرنشان کرد: تمام مناطقی که در آنها مواد مخدر تهیه و توزیع می‌شد مورد شناسایی قرار گرفته و اقدام موثری به منظور پاک سازی این مناطق انجام و 43 منزل مورد بازرسی و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد.
وی اظهار داشت: در 8 ماهه امسال 19 تن انواع مواد مخدر توسط این فرماندهی کشف و میزان دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار