سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی مسعود نصری معاون علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اردستان را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر منصوب کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم این دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، فرماندار شهرستان و روسای دانشگاه‌های شهرستان صبح پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی مسعود نصری معاون علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اردستان را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر منصوب کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم این دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، فرماندار شهرستان و روسای دانشگاه‌های شهرستان صبح پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد.
حرکت روبه‌جلو
حجت‌الاسلام حیدری مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه گفت: طرح جامع دانشگاه که پیش‌ازاین طراحی و در دستور کار قرارگرفته بود، تنها با مساعدت مسئولین و حمایت‌های بی‌دریغ آن‌ها که یک سرمایه عظیم معنوی محسوب می‌شود به پیشرفت می‌رسد. وی ادامه داد: امیدواریم در مدیریت جدید حمایت‌های مسئولین بیشتر شود چراکه اگر حمایت‌های مسئولین پشتوانه دانشگاه نباشد، دانشگاه به‌خودی‌خود نمی‌تواند پیشرفت کند. مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان ابراز کرد: امید داریم دکتر نصری با همین پشتوانه فکری در این مسیر گام بردارد و با امکانات موجود بتوانند حرکتی روبه‌جلو داشته باشد. حیدری بابیان اینکه مدیریت قبلی با دلسوزی وقت بسیاری برای دانشگاه صرف می‌کرد، ادامه داد: همین امر مسئولیت مدیریت جدید را سخت و دوچندان می‌کند که امیدواریم دکتر نصری به‌خوبی از عهده آن برآید و شاهد رشد و ترقی دانشگاهیان در این واحد خوش‌نام علمی باشیم.
اهمیت به جوانان
دکتر سید حمیدرضا رئیس‌السادات رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز در این جلسه گفت: پتانسیل پیشرفت واحد شاهین‌شهر بسیار بالا است و این پیشرفت نیازمند همکاری و استفاده از فردی است که در حوزه پژوهش بیشتر گام بردارد که امیدواریم با مدیریت جدید این امر محقق شود. وی بابیان اینکه خدمت به خلق بزرگ‌ترین نعمتی است که در اختیار بندگان قرار داده‌شده است، افزود: تمام تلاشم این است که بتوانم از این فرصت استفاده کنم و خوشحالم که تا امروز این فرصت در اختیار من قرار داده شد تا در برهه‌ای از زمان در خدمت دانشجویان باشم. رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه کشورهای پیشرفته در حوزه آموزش جوانان خوب ورود کرده‌اند، تصریح کرد: برای اینکه جامعه بهتری داشته باشیم باید به جوانان اهمیت بیشتری بدهیم، همین امر پیشرفت جامعه را به همراه دارد. وی با تأکید بر اینکه اولویت اولم دانشجویان بودند، اضافه کرد: تمام تلاشم در طول دوران مدیریت تأکید بر دانشجویان بود. رئیس‌السادات بیان کرد: تمام همکاران و مسئولین شاهین‌شهر ازجمله امام‌جمعه شهر شاهین‌شهر در دوران مدیریت من بیشترین خدمت را ارائه دادند و همواره پشتوانه محکمی برای من بودند. وی بابیان اینکه در ابتدای شروع کار به‌عنوان مدیریت دانشگاه ۲ میلیارد بدهی داشت، خاطرنشان کرد: با مساعدت مسئولین شهر این مشکلات را توانستیم مرتفع سازیم به‌گونه‌ای که بدهی‌ها پرداخت شد و رشته‌های جدید به دانشگاه اضافه کردیم.
شاهین‌شهر یکی از پردرآمدترین واحدهای دانشگاهی کشور
رئیس‌السادات عنوان کرد: ضمن اینکه بدهی‌ها پرداخت شد، بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه عمرانی، پژوهشی، زیرساخت و سایت‌های کامپیوتری برای دانشگاه صرف کردیم. وی بابیان اینکه اکثر دانشگاه‌های آزاد کشور با مشکل کمبود دانشجو مواجه هستند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد شاهین‌شهر با پیشرفت ۳۰ درصدی در تمامی زمینه‌ها یکی از دانشگاه‌های کشور است که از این مشکل متضرر نشده است و این واحد یکی از پردرآمدترین واحدهای دانشگاهی کشور محسوب می‌شود. دانشگاه آزاد واحد شاهین‌شهر به‌عنوان اولین دانشگاه کشور مجوز طرح شهرک فناوری و علمی و پژوهشی و صنفی خدماتی کشور را کسب کرد.
افزایش ۳ برابری رشته‌های دانشگاهی واحد شاهین‌شهر
وی با اشاره به افزایش ۳ برابری رشته‌های دانشگاهی گفت: در زمانی که گرفتن رشته جدید بسیار سخت بود توانستیم این مهم را محقق کنیم. رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اشاره به افزایش ۲ برابری اعضای هیأت علمی دانشگاه گفت: تعداد اعضای هیأت علمی از ۱۰ نفر به ۲۱ نفر ارتقا یافت علاوه بر اینکه مدرک تحصیلی تمام اساتید هم به درجه دکتری ارتقا یافته است. رئیس‌السادات بابیان اینکه تعداد دانشجویان این واحد از ۹۰۰ به ۱۸۵۰ افزایش‌یافته است، یادآور شد: این واحد ۲۲۵۱ فارغ‌التحصیل داشته است که از این تعداد ۲۸۲ نفر زن و هزار و ۸۹ نفر مرد بودند. در این مراسم دکتر سید حمیدرضا رئیس‌السادات تکریم و دکتر مسعود نصری به‌عنوان سرپرست جدید تودیع شد. فرهاد رهبر نیز در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر سید حمیدرضا رئیس‌السادات رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز قدردانی کرد. مسعود نصری معاون علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اردستان بود. رئیس السادات در دانشگاه آزاد واحد شهرضا به‌عنوان عضو هیأت علمی به کار خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار