از نظر ایمنی بیمارستان‌ها اصفهان پیشرو بوده است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ایمنی در تمام بیمارستان‌های در دست احداث ‌اصفهان‌ رعایت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ایمنی در تمام بیمارستان‌های در دست احداث ‌اصفهان‌ رعایت می‌شود.
علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم ريالدرباره وضعیت بیمارستان‌های استان اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های در دست احداث و توسعه اصفهان با رعایت استانداردهای سازه‌ای در حال ساخت هستند و بیمارستان‌های استان از نظر ایمنی با مشکل خاصی روبه‌ رو نیستند.
وی افزود: بیمارستان فیض و عیسی‌ ابن مریم قدمتی بالای 100 سال دارند و معدل فرسودگی آنها تقریبا بالاست که با اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته ایمن شدند و همچنین بیمارستان الزهرا (س)که سازه آن مربوط به قبل از انقلاب است نیز مستحکم و ایمن شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته 400 هزار مترمربع ساخت جدید در مراکز بهداشتی و درمانی داشته ایم، گفت: بخشی از بیمارستان کاشانی و امین قدیمی هستند اما سازه‌ آنها بر اساس استانداردهاست.
وی با بیان اینکه اصفهان در 400 سال گذشته مرکز هیچ زلزله‌ای نبوده و گسلی در اصفهان وجود ندارد، اضافه کرد: اصفهان به عنوان استان معین پایتخت، نگران رخ دادن حادثه‌ای در تهران است و از طرفی با توجه به توسعه صورت گرفته، اصفهان آماده خدمت‌رسانی به سایر استان‌های کشور است.
یوسفی با بیان اینکه توسعه و ایمن‌سازی قسمت‌های قدیمی بیمارستان‌های اصفهان در دست اقدام است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ توسعه بیمارستان‌ها در اصفهان در حال انجام بوده که تلاش شده با همکاری بخش خصوصی این توسعه صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه اصفهان از نظر مقاوم‌سازی بیمارستان‌ها از دیگر استان‌های کشور جلوتر است تصریح کرد: از نظر ایمنی بیمارستان‌ها و اقداماتی که انجام شده، اصفهان پیشرو بوده و در وضعیت مناسبتری از دیگر استان‌ها قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به توسعه بیمارستانی و ایمن‌سازی که در طول سال‌های گذشته صورت گرفته است، اگر مشکل یا حادثه‌ای در هر نقطه از کشور و استان رخ دهد، بیمارستان‌های موجود می‌توانند بدون اختلال در خدمات شهری، خدمت‌رسانی لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار