قهرمانی یک اصفهانی در مرحله سوم مسابقات شتاب کشور (عکس)

مرحله سوم رقابت‌های درگ (شتاب) 400 متر قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز بانام «جام قربانیان بی‌مهری زمین در استان کرمانشاه» جمعه گذشته برگزار شد و علیرضا امامقلی پور از اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی در کلاس ۴ سیلندر اتمسفر شد.

قهرمانی یک اصفهانی در مرحله سوم مسابقات شتاب کشور (عکس)

ورزش ایرانی: مرحله سوم رقابت‌های درگ (شتاب) 400 متر قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز بانام «جام قربانیان بی‌مهری زمین در استان کرمانشاه» جمعه گذشته برگزار شد و علیرضا امامقلی پور از اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی در کلاس ۴ سیلندر اتمسفر شد.

در این مسابقه 80 شرکت‌کننده از 10 استان گیلان، مازندران، تهران، سیستان و بلوچستان، همدان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، اصفهان و البرز در کلاس‌های ۲۰۶ اختصاصی، ۴ سیلندر اتمسفر، ۴ سیلندر توربوشارژ، ۶ و ۸ سیلندر و آزاد حضور داشتند.


این رویداد که در انتهای اتوبان شهید خرازی و با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولین استان البرز برگزار شد، باوجود سرمای هوا با استقبال خوب علاقه‌مندان به این رشته همراه بود. سرانجام پس از رقابتی نزدیک میان اتومبیلرانان، درنهایت جدول رده‌بندی قهرمانی در کلاس‌های مختلف این مرحله از رقابت‌ها تکمیل شد.



کلاس

۴ سیلندر اتمسفر

۴ سیلندر توربو

206

۶ و ۸ سیلندر

آزاد

اول

علیرضا امامقلی پور اصفهان

امیرحسین میرزایی البرز

محمد نوذری فارس

سامان خنجری خوزستان

سامان خنجری خوزستان

دوم

علی دهقان فارس

امیر کیانی منش خوزستان

محمد بختیاری خوزستان

عطا ماجدی تهران

برنارد عیوضی تهران

سوم

اکبر محمدی فارس

سیامک خلیل الهی خوزستان

آندره آوانسیان خوزستان

امیر ضیایی خوزستان

علی شیخ رضایی تهران

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار