آخرین جزئیات از میزبانی مسابقات جهانی کشتی در اصفهان

رئیس امور اداری فدراسیون کشتی گفت: شرایط برگزاری و میزبانی استان اصفهان عالی بوده و این استان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

رئیس امور اداری فدراسیون کشتی گفت: شرایط برگزاری و میزبانی استان اصفهان عالی بوده و این استان ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.
محمدعلی عبدلی در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت زلزله کرمانشاه اظهار داشت: این پیکارها با حضور 13 تیم و با توجه به رده‌بندی استانی که در آخرین دوره مسابقات قهرمانی کسب کرده‌اند، جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور در استان اصفهان را کسب کرده و به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: شرایط برگزاری و میزبانی مسابقات در استان اصفهان عالی بوده و به عنوان سرپرست مسابقات در گزارشات اعلام کردم که این شهر پتانسیل برگزاری‌ و میزبانی از مسابقات بین‌المللی را دارد.
رئیس امور اداری فدراسیون کشتی درباره قهرمانی اصفهان در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: به طور قطع قهرمانی حق تیم اصفهان بود، تیم خوزستان نیز در دور نخست این رقابت‌ها تیم زنجان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این مسابقات بود را با نتیجه بسیار نزدیک شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف کرد. در فینال این رقابت‌ها تیم اصفهان با پیروزی بر تیم خوزستان نشان داد که می‌تواند در کشتی نیز خوش بدرخشد.
وی درباره میزبانی جام باشگاه‌های جهان در شهرستان کاشان گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و نمایندگان فدراسیون بازدیدهای لازم را از شهرستان کاشان و سالن دانشگاه آزاد داشته‌اند، به نظر می‌آید باید این موضوع بیش‌تر در استان اصفهان و از سوی مسئولان پیگیری شود ولی از نظر فدراسیون مانعی در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار