گسترش همکاری های بهداشتی و درمانی ایران و پاکستان

اصفهان امروز:در سفر دو روزه وزیر بهداشت پاکستان به اصفهان بر گسترش همکاری های بهداشتی و درمانی ایران و پاکستان تاکید شد.

اصفهان امروز: در سفر دو روزه وزیر بهداشت پاکستان به اصفهان بر گسترش همکاری های بهداشتی و درمانی ایران و پاکستان تاکید شد. در ابتدای این سفر که بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی اصفهان انجام شد طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اصفهان به لحاظ اینکه یک شهر توریستی محسوب می گردد و در برخی پروژه‌های بهداشتی، درمانی و پژوهشی پیشگام بوده است، به عنوان نمونه قابل معرفی، برای بازدید وزیر بهداشت پاکستان انتخاب شده است.
وی افزود: سیاست‌های وزارت بهداشت این بود تا وزیر بهداشت پاکستان مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های اصفهان را از نزدیک بازدید کند و زمینه‌های همکاری آتی در این حیطه را مورد بررسی قرار دهد.رئیس دانشگاه همچنین گفت: قرار است اصفهان در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و خدمات سلامت الگوی مناسبی برای پاکستان باشد.
* افزایش همکاری ایران و پاکستان در زمینه بهداشت و درمان درادامه سائره افضل،وزیر بهداشت پاکستاننیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: این سفر به منظور افزایش تعاملات علمی، آشنایی با سیستم های بهداشتی و درمانی و تعاملات تجربیات در خصوص پزشک خانواده انجام شد.وی افزود: بیماریهای عفونی، غیر واگیر، تحقیق و توسعه، بورس های مشترک تحصیلی و استفاده از تجارب داروسازی دو کشور از مواردی است که می توان در آینده زمینه همکاری ایران و پاکستان را افزایش داد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار