وزیر علوم به اصفهان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور به اصفهان سفر می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور به اصفهان سفر می‌کند.
به گزارش تسنیم ، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور به اصفهان سفر می‌کند.
این اجلاس که مقارن با چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان بوده، روز پنجشنبه 9 آذر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حضور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور، این حضور را مهم ترین ویژگی این اجلاس دانست و اظهار داشت: برای نخستین بار این اجلاس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
سید‌محمود مدرس‌هاشمی تمایل دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور حضور و بازدید وزیر علوم از این دانشگاه و نیز حضور وی در اجلاس رؤسای دانشگاه های سطح یک را از جمله دلایل دعوت از وی عنوان کرد و افزود: اعلام آمادگی دانشگاه‌های بزرگ و برتر در راستای کمک به این وزارتخانه، در جریان قرار گرفتن وزیر علوم از موضوعات مهم مورد بررسی در این نشست‌ها و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات ایشان، از جمله اهداف حضور غلامی در اجلاس شانزدهم در دانشگاه صنعتی اصفهان است.
وی بیان کرد: شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور با حضور مؤثر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همانند نشست‌های قبلی این دانشگاه‌ها، ثمربخش و پربار باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار