هندبالیست‌های سپاهان نوجوان‌اند و به دنبال سکو نیستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان گفت: با بازیکنان نوجوان سپاهان در لیگ برتر شرکت‌ کرده‌ایم. امکانات مالی برای جذب بازیکن نداریم و تنها برای کسب تجربه در این رقابت‌ها حاضر شده‌ایم.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان گفت: با بازیکنان نوجوان سپاهان در لیگ برتر شرکت‌ کرده‌ایم. امکانات مالی برای جذب بازیکن نداریم و تنها برای کسب تجربه در این رقابت‌ها حاضر شده‌ایم.

اعظم قینانی در گفتگو با ایمنا در مورد شرایط تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان در لیگ برتر، اظهار کرد: سطح مسابقات لیگ امسال بالاتر از سال گذشته است و کیفیت بهتری دارد. تیم‌های حاضر با توجه به دراختیار داشتن بودجه و امکانات مالی بازیکنان قوی جذب کرده‌اند و نسبت به ما از شرایط بهتری برخوردار هستند.

وی در مورد عدم کسب نتیجه توسط تیمش در لیگ امسال با توجه به گذشت پنج هفته از لیگ برتر هندبال بانوان، ادامه داد: امسال با بازیکنان نوجوان سپاهان در لیگ برتر شرکت کرده‌ایم و دور از ذهن نیست که نتیجه هم کسب نکنیم.

قینانی بیان کرد: اسپانسر و حامی مالی نداریم که بتوانیم بازیکن قوی جذب کنیم. بازیکنان برای حضور در لیگ برتر قرارداد مالی ندارند و برای هیأت هندبال بازی می‌کنند و در اساسنامه هیأت هم بودجه خاصی برای تیمداری در مسابقات لیگ وجود ندارد.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان گفت: هدف از حضور در لیگ برتر امسال با نام هیأت هندبال اصفهان کسب تجربه و ماندگاری در لیگ برتر است اما امیدوارم در ادامه مسیر شرایط بهتری برای تیم به‌وجود آید و بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

وی افزود: بازیکنان تمرینات بدنسازی و شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر را ندارند و تنها در هفته سه جلسه تمرین توپی انجام می‌دهند و باید کشش بازیکن را درنظر گرفت و انتظار زیادی از آن‌ها نداشت. بازیکنان در قالب تمرینات باشگاه سپاهان تمرین دارند اما با نام هیأت هندبال اصفهان در لیگ برتر حضور دارند چراکه سپاهان نام بزرگی است و علاقه‌ دارد تیم لیگ برتری خوبی با شرایط خوب داشته باشد.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان اضافه کرد: بازیکنان نوجوان فرصت زیادی دارند و می‌توانند سرمایه‌ای برای اصفهان باشند.

قینانی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: روز جمعه ۱۰ آذرماه میهمان تیم بهمن بهبهان هستیم. شناخت قبلی از این تیم نداریم و تا الان فیلمی از بازی آنها به دستم نرسیده و بازی آن‌ها را از نزدیک ندیده‌ام اما شنیده‌ایم که تیم خوبی هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت اصفهان خاطرنشان کرد: چهار تیم مطرح در بالای جدول قرار دارند. البته در آینده سنندج نیز می‌تواند مدعی باشد چون به دنبال جذب بازیکن هستند و شرایط خوبی دارند و امیدواریم شرایط بهتری برای تیم ما هم رقم بخورد.

وی افزود: اصفهان ۲ نماینده در لیگ برتر هندبال بانوان دارد و بازیکنان در ۲ تیم تقسیم می‌شوند و تیم قوی نداریم. به دنبال سکو هم نیستیم. حتی فکر می‌کردیم می‌توانیم مقابل سنندج بهتر بازی کنیم ولی شرایط تغییر کرد و بازیکنان نتوانستند خواسته‌هایی که در تمرینات گفته بودیم را انجام دهند؛ البته امیدوارم بچه‌ها خودشان را پیدا کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار