میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

باهدف حفظ سلامت جامعه و برون‌سپاری خریدوفروش دام از شهرضا، میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

ایمنا: باهدف حفظ سلامت جامعه و برون‌سپاری خریدوفروش دام از شهرضا، میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار می‌شود. رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا بابیان این مطلب گفت: بر اساس صحبت‌هایی که انجام شد شهردار شهرضا لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر تقدیم و در آن درخواست تعیین تکلیف میدان فروش دام و کشتارگاه را داشتند.
مهدی صالح پور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرضا اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و تأکید بر ضرورت اجرای طرح انتقال میدان دام شهرضا از محل فعلی در کارگروه امنیت و سلامت غذایی، اعضای شورای شهر دراین‌باره تصمیم‌گیری کردند.
وی بابیان اینکه زمین میدان دام متعلق به جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: با این شرایط تا بهره‌برداری کامل انتقال سند انجام نمی‌شود و ازآنجاکه شهرداری هزینه‌های زیادی انجام داده است بنابراین دیگر توان ادامه کار ممکن نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا ادامه داد: بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد از طریق اعلام مزایده عمومی میدان دام و کشتارگاه شهرضا به بخش خصوصی واگذار شود و بخش خصوصی پس از تکمیل غرفه‌های عرضه میدان دام نسبت به اجاره یا واگذاری به افراد اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین اخباری مبنی بر برآورد قیمت اجرای طرح زیرگذر چهارراه طالقانی شهرضا مطرح‌شده بود که مبلع ۳.۵ میلیارد اعلام‌شده در آن تنها مربوط به بخشی از هزینه‌ها است و اعلام نظر نهایی در این مورد بعد از بررسی‌های کارشناسی ممکن خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان فعالیت شورای دور پنجم شفاف‌سازی در عملکرد و آگاه‌سازی مردم از آخرین تصمیمات است که برای این منظور از همه امکانات رسانه‌ای و خبرنگاران شهرضا استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار