مردانی شرایط خوبی برای پیکارهای "گرند‌پری" دارد

مربی تیم ملی تکواندو گفت: سجاد مردانی برای حضور در مسابقات گرند پری آمادگی کامل داشته و در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

مربی تیم ملی تکواندو گفت: سجاد مردانی برای حضور در مسابقات گرند پری آمادگی کامل داشته و در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.
علیرضا نصر آزادانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات گرند پری اظهار داشت: برای حضور در مسابقات گرند پری 4 ملی‌پوش اعزام می‌شوند، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی برای حضور در این دوره از رقابت‌ها خود را آماده می‌کنند.
وی افزود: سجاد مردانی ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندو آماده حضور در مسابقات گرند پری 2017 بوده و در شرایط خوبی به سر می‌برد، این رقابت‌ها 11 و 12 آذرماه به میزبانی ساحل عاج برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برای حضور در مسابقات گرند پری آمادگی کامل نیازی نیست و ملی‌پوشان اگر به 80 درصد آمادگی برسند می‌توانند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند، ملی‌پوشان در شرایط خوبی به سر می‌برند و در تیم ملی بازیکن مصدوم نداریم. امیدواریم در این مسابقات نتیجه مطلوب را کسب کرده و ملی‌پوشان امتیازات کامل را برای ارتقا رنکینگ المپیک به دست بیاورند.
به گزارش تسنیم، سجاد مردانی که سال گذشته در مسابقات المپیک حضور داشت در حال حاضر یکی از ملی‌پوشان ثابت تیم ملی به شمار می‌رود و برای افزایش امتیازات رنکینگ خود تلاش می‌کند، پیکارهای فینال گرند پری80 امتیازی بوده و به نفر نخست 80 امتیاز، نفر دوم 48 و به نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار