اولین فیلم توقیفی جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «بمب» دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی که متقاضی حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز شده، حالا زمزمه ها و اما و اگرهایی درباره حضور آن در این رویداد هنری به گوش می رسد.

اولین فیلم توقیفی جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی که از تیرماه تصویربرداری آن به پایان رسیده است زمزمه هایی درباره اینکه نتواند مجوز حضور در جشنواره فیلم فجر را بگیرد، به گوش می رسد.

براساس شنیده های خبرنگار ایسکانیوز، این فیلم که به نوعی مضمون ضد جنگ دارد احتمالا به دلایل محتوایی از قافله سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باز خواهد ماند.

داستان فیلم سینمایی «بمب» با حال و هوای موشک‌باران تهران در سال ١٣۶۶ روایت می‌شود و فیلم‌نامه آن همچون اثر قبلی این کارگردان توسط خود پیمان معادی نوشته شده است و نکته قابل بیان این است که فیلمنامه «بمب» سه سال پیش جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیاپاسفیک دریافت کرده است.

اولین فیلم توقیفی جشنواره فیلم فجر
در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور ایفای نقش کرده‌اند.

معادی در «بمب» علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر این فیلم هم جلوی دوربین محمود کلاری که مدیریت فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشت، رفته است.

ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی هم به عنوان بازیگران کودک این فیلم سینمایی‌ ایفای نقش می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار