حریق کارگاه مبل‌سازی اصفهان ۱۸ دقیقه ای مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان، با همکاری ۷۲ نیروی سازمان آتش‌نشانی در ۱۸ دقیقه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان، با همکاری ۷۲ نیروی سازمان آتش‌نشانی در ۱۸ دقیقه مهار شد.
بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون آتش‌سوزی که پیش ظهر امروز در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان رخ داد، اظهار داشت: این حریق دارای گستردگی بالایی بود که با حضور به‌موقع و اقدام هوشمندانه مأموران آتش‌نشانی در کمتر از 16 دقیقه خاموش و کنترل شد، این در حال است که بر اساس استانداردها و پژوهش‌ها زمان لازم برای کنترل حریقی با این شدت حدود 35 دقیقه است.
وی با اشاره به ارزش حرارتی بالای چوب بیان کرد: این آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی در مساحتی حدود یک‌هزار و 300 متر اتفاق افتاد، علاوه بر آنکه ارزش حرارتی چوب بسیار بالاست و در این کارگاه از موادی مانند تینر و ابر استفاده می‌شد احتمال سرایت این حریق به ساختمان‌های همجوار بسیار بالا بود که کنترل این آتش در این زمان کم بسیار دارای اهمیت است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حضور 8 ایستگاه آتش‌نشانی در خاموش کردن این حریق خبر داد و افزود: پس از اعلام حریق در ساعت 11 و 32 دقیقه مأموران ایستگاه 10 آتش‌نشانی به محل اعزام شده و سپس از 7 ایستگاه دیگر نیروهای کمکی به یاری آن‌ها شتافتند.
وی ادامه داد: در این عملیات 13 خودرو سبک و سنگین، 2 خودرو آب‌رسان و یک دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، 62 مأمور عملیات و یک نفر از مسئولان سازمان در این عملیات همکاری داشتند.
بزرگزاد از موج سبز ترافیکی به وجود آمده در شهر اصفهان برای حضور به‌موقع خودروهای آتش‌نشانی تقدیر کرد و اظهار داشت: در این ساعت خیابان امام خمینی (ره) دارای بار ترافیکی بالایی است که با کمک پلیس راهور و همراهی مردم موج سبزی به وجود آمد که سبب شد مأموران آتش‌نشانی سریع‌تر به محل برسند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار