حضور 30 شرکت کننده در 4 گروه مسابقات قهرمانی اسلالوم اصفهان

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی استان اسلالوم به میزبان فلاورجان برگزار شد که 30 شرکت کننده در این مسابقات در 4 گروه به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی استان اسلالوم به میزبان فلاورجان برگزار شد که 30 شرکت کننده در این مسابقات در 4 گروه به رقابت پرداختند.

احمد بازوبندی در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری مسابقات اسلالوم قهرمانی استان اظهار کرد: این مسابقات به میزبان شهرستان فلاورجان صبح جمعه و از ساعت 9 صبح آغاز شد و تعداد 30 خودرو در چهار گروه منفی 1500 سی سی آقایان، مثبت 1500 سی سی آقایان، کلاس آزاد و بانوان تقسیم بندی‌ شدند.

وی افزود: هر شرکت کننده حق دارد دوبار مسیر را طی کند تا بهترین زمان برای او ثبت شود و شرکت‌کنندگان پس از پشت سر گذاشتن مسیرهای مارپیچ، 8، 10 و 12 متری و دو پارکینگ و یک مارپیچ ایت(8) به مسابقه پایان دادند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان عنوان کرد: ضمن اهدای لوح سپاس، حکم و کاپ قهرمانی به نفرات برتر، در حاشیه این مسابقات حرکات نمایشی دریف توسط کمیته دریت استان اجرا و همچنین همایشی برای خودروهای پژو 206 برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را هدفمند کردن پتانسیل جوانان مشتاق به رشته اتومبیل‌رانی و قهرمان پروری برای استان بیان کرد.

ایمان احمدی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان فلاورجان در مورد نفرات برتر مسابقه اتومبیل‌رانی اسلالوم استان اصفهان به تفکیک کلاس و استان گفت: در کلاس بانوان میترا فلاحی از یزد، لیلا پیکان‌پور از اصفهان و مرضیه صبوخانیان و شیدا سعادت به طور مشترکا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در کلاس کلاس (1500-) سی‌سی آقایان مهرداد صفری از اصفهان، مجتبی پورحسنی از یزد و مهران شیروانی از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در کلاس کلاس (1500+) سی‌سی آقایان نیز مهرداد صفری از اصفهان، محمد ابراهیمی از یزد و مهران شیروانی از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه در کلاس آزاد مهرداد صفری از اصفهان، مجتبی پورحسنی از یزد و محمد ابراهیمی از یزد به ترتیب‌ مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات و همایش کنار آن به عمل آمد و در همایش خودروهای پژو 206 تعداد 70 خودرو حضور پیدا کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار