کنسرت علیرضا قربانی در تالار رودکی اصفهان

«علیرضا قربانی» برای اجرای زندۀ آهنگ هایی از تازه ترین آلبوم خود به نام «فروغ»، ۱۵ آذر ماه به تالار رودکی اصفهان می آید.

کنسرت علیرضا قربانی در تالار رودکی اصفهان

«علیرضا قربانی» برای اجرای زندۀ آهنگ هایی از تازه ترین آلبوم خود به نام «فروغ»، ۱۵ آذر ماه به تالار رودکی اصفهان می آید.

به گزارش ایمنا، علیرضا قربانی، خوانندۀ موسیقی سنتی ایرانی، ۱۵ آذر ماه مهمان اصفهانی هاست. این خوانندۀ موفق که در ارکستر ملی ایران آواز و تصنیف می خواند متولد ۱۳۵۱ است و تا کنون ۱۹ آلبوم را روانۀ بازار موسیقی کشور کرده است.

آخرین آلبوم او به نام «فروغ» به آهنگسازی سامان صمیمی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و قربانی، کنسرت خود را در اصفهان با اجرای زندۀ آهنگ هایی از این آلبوم برگزار می کند.

بعضی از آهنگ های آلبوم «فروغ» بر اساس اشعاری از «فروغ فرخزاد» ساخته شده و علیرضا قربانی که قطعه ای از این آلبوم را در سال ۱۳۹۵ به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» منتشر کرده بود، ترکیب زیبایی از تلفیق موسیقی سنتی با اشعار فروغ فرخزاد پدید آورده است. قربانی دربارۀ این تلفیق می گوید: «آنچه فروغ فرخزاد را همانند نامش درخشان می سازد، پیوند مناسبی است که بین ادبیات کهن و شعر معاصر برقرار کرده. بیان احساساتش به ما نزدیک تر است اما اصالت و هویت خود را حفظ کرده. چیزی که شاید این روزها ما نیز در موسیقی در حال تجربه آن هستیم، رسیدن به زبانی تازه با حفظ مفاهیم غنی موسیقی ایرانی برای روایت داستانی که هر زمان، دغدغه مشترک بشر بوده. چنان که حضرت حافظ می فرماید: «یک قصه بیش نیست غم عشق و این عجب/ کز هر زبان که می شنوم نامکرر است.»

علاقمندان برای شرکت در کنسرت «فروغ» علیرضا قربانی می توانند با تهیۀ بلیت از سایت ملی کنسرت، چهارشنبه ۱۵ آذر ماه رأس ساعت ۲۰:۳۰ به تالار رودکی اصفهان واقع در ملک شهر مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار