آمار کشته‎های زلزله در کرمانشاه به ۵۲۱ نفر رسید

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: آمار کشته‎شدگان زلزله در استان کرمانشاه به ۵۲۱ نفر رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: آمار کشته‎شدگان زلزله در استان کرمانشاه به ۵۲۱ نفر رسیده است.
آرتین کمالی در گفت‎وگو با تسنیم ، با اشاره به آخرین نتایج کمیته تحقیق و تفحص در ارتباط با اجسادی که در زلزله غرب کشور بدون مجوز دفن شده‌اند، اظهار داشت: آخرین آمار از تعداد کشته‎شدگان در زلزله غرب کشور 521 نفر است.
مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به اینکه 16 کشته که در روزهای اخیر به آمار کشته‎شدگان افزوده شده است نتیجه تحقیق این کمیته در روستاها است، بیان کرد: این آمار تا ساعت 10 صبح امروز یکشنبه است.
کمالی با بیان اینکه این کمیته شامل نماینده دادستان، نماینده فرمانداری، نماینده پزشکی قانونی و نماینده ثبت احوال آن منطقه است، گفت: این کمیته با مراجعه به روستاها و مناطقی که اجساد بدون مجوز پزشکی قانونی دفن شده‌اند، اقدام به شناسایی و آمارگیری می‌کنند.
وی بیشترین تعداد کشته‌ها را با 460 کشته مربوط به سرپل‌ذهاب دانست و اظهار کرد: آمار کشته‎شدگان در شهرهای کرندغرب 19 کشته، قصرشیرین 16 کشته، ثلاث‎باباجانی 16 کشته، ازگله 6 کشته و شهرهای کرمانشاه، تازه‌آباد و اسلام‌آباد غرب هر کدام یک کشته است.
وی اظهار کرد: این 16 جسد که به آمار کشته‎شدگان افزوده شده است 14 نفر مربوط به شهرستان سرپل‎ذهاب و دو نفر نیز از شهرستان ثلاث‌باباجانی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار