یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در اصفهان برگزار می‌شود

یازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، با حضور وزیر بهداشت در اصفهان برگزار می شود.

یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در اصفهان برگزار می‌شود

رئيس پژوهشكده مديريت دانشگاه اصفهان و دبير يازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC۲۰۱۷ در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: یازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، در راستای برنامه های توسعه اقتصادی کشور و منطقه با حمایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان، بانک ها و هتل های برتر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
علی صنایعی با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و پزشکی کشور و ریاست سازمان جهانگردی کشور، افزود: كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC ۲۰۱۷ با حمايت نهادهاي خصوصي و دولتي، اتاق بازرگاني مونيخ آلمان، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، سازمان جهانی گردشگری و صاحبان صنایع و هتلداری و گردشگری و شهرک سلامت برگزار می شود.
رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان گفت: استادان بین‌المللی در زمینه گردشگری سلامت از کشورهای ایران، آلمان، استرالیا، انگلستان، کره جنوبی و مالزی با ارائه 20 مقاله منتخب و 65 مقاله چاپ انگلیسی در مجموعه مقالات با نمایه بین المللی IEEE در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
صنایعی با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی ایران - آلمان با این کنفرانس، ابراز امیدواری کرد که همکاری ایران و آلمان برای توسعه گردشگری سلامت یکی از دستاوردهای این گردهمایی علمی باشد.
وي در ادامه افزود: چكيده مقالات برتر پس از داوري در كتابچه كنفرانس (Proceeding) و مقالات كامل برتر در نشريه Electronic Commerce Research با نمايه ISI به چاپ خواهند رسيد و تعدادي ديگر در سايت IEEE پس از داوري مجدد نمايه خواهد شد.
صنایعی با اشاره به اینکه این کنفرانس با برگزاری کارگاه تخصصی در حوزه خدمات گردشگری و توریسم سلامت همراه است، خاطر نشان کرد: روز شنبه 26 فروردین ماه کارگاه آموزشی توسط کارشناسان ارشد اتاق بازرگانی مونیخ و آلمان به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.
همچنین این کنفرانس در روز جمعه 25 فروردین از ساعت 8:30 الی 17 در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار