پوست گردنتان را حتماً تمیز کنید

پوست تیره گردن یک ناکامی بزرگ در جلوه زیبایی شماست! مخصوصاً زمانی که لباسی به تن دارید که گردنتان کاملاً قابل‌مشاهده است.

پوست تیره گردن یک ناکامی بزرگ در جلوه زیبایی شماست! مخصوصاً زمانی که لباسی به تن داریدکه گردنتان کاملاً قابل‌مشاهده است. به گزارش میزان، اگر به بازیگران یا خوانندگان مشهور نگاه کنید، گردن آن‌ها مانند مروارید سفید و مثل یک لیوان شیشه‌ای تمیز است!باید بدانید که گردن درنتیجه چسبیدن آلودگی‌ها در طول روز تیره می‌شود؛ که حتی پساز تمیز کردن و پاک‌سازی گردنتان، باز ممکن است لکه‌های تیره‌رنگ اطراف گردن شمااز بین نروند. جدای از شست و شوی روزانه، باید چندین ترفند دیگر را برای سفید کردن گردنتان نیز بکار ببرید.

مراقبت از پوست گردن

پوست گردن، چین‌وچروک زیادی دارد، به همین خاطر آلودگی و ذرات گردوغبار به‌راحتی به گردن شما خواهند چسبید. گردنبند هم در این مورد می‌تواند به انباشت آلودگی دراطراف گردنتان کمک کند. برای اینکه از جمع شدن آلودگی و سیاهی‌ها در چین‌های گردنتان جلوگیری کنید، باید از پوست گردنتان مراقبت کرده و دائماً آن را تمیز کنید.

*آب‌لیمو

مرکبات،مزایای بی‌شماری برای پوست‌دارند. مرکبات نه‌تنها باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست خواهند شد، بلکه به پاک‌سازی پوست نیز کمک می‌کنند. گردنتان را به‌صورت منظم با آب‌لیمو و یا برش‌هایی از لیمو ماساژ دهید. با این کار آلودگی گردنتان تمیز شده و به سفیدشدن پوست گردنتان نیز کمک خواهد شد.

* پوست گردنتان را مرطوب کنید

همیشه پس از دوش گرفتن، لوسیون بدن، کرم و یا مرطوب‌کننده بمالید. برای پاک کردن آلودگی چین‌های گردنتان، به پوست گردنتان لوسیون بدن مالیده و کمی با فشار بیشتری ماساژ دهید.حدود دو تا سه دقیقه صبر کنید، سپس با آب داغ گردنتان را آبکشی نمایید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا گردنی سفید و عاری ازکثیفی داشته باشید.

*ماساژبا آب برنج

آبی که پس از جوشاندن برنج باقی می‌ماند، یک راه درمانی بسیار مؤثر برای پاک‌سازی گردن و سفیدسازی آن است. پیش از اینکه به حمام بروید، حدود ۱۰ دقیقه گردنتان را با آب برنج ماساژ دهید.به مقدار زیادی از آب برنج استفاده کنید، در حدی که گردنتان کاملاً خیس شود. هر چه پوستتان بیشتر مرطوب باشد، آلودگی و لکه‌های تیره راحت‌تر از بین خواهند رفت.

ماست و اسکراب نان

استفاده از اسکراب پوست دو یا سه بار در هفته خیلی اهمیت دارد. پاک‌سازی توسط اسکراب، یکی از مهم‌ترین راه‌های درمانی سفیدسازی گردن تیره و جلوگیری از چرک شدن آن است. تکه نانی را در ماست فرو ببرید و گردنتان را با آن ماساژ دهید. همچنین می‌توانید چند قطره آب‌لیمو نیز به آن اضافه نمایید.سعی کنید پیش از دوش گرفتن، به مدت پنج دقیقه با این روش پوست گردنتان را پاک‌سازی کنید.

*لای ه‌برداری با لیمو و نمک

لایه‌برداری از پوست، به از بین بردن سلول‌های مرده و همچنین سفیدسازی پوست کمک بسزایی می‌کند. نمک را با آب‌لیمو در یک‌کاسه مخلوط‌کنید.مخلوط را به گردنتان بمالید و دو تا سه دقیقه صبر کنید. سپس پوست گردن خود را با آب داغ آبکشی کرده و با فشار انگشتانتان آن را تمیز کنید. اینکار کثیفی چین‌وچروک گردن را از بین برده و کمک خواهد کرد تا پوست گردنتان سفید شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار