خیر اصفهانی ۲۶۰ کانکس برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اهدا کرد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خیری در اصفهان ۲۶۰ کانکس تنها برای معلولان و زنان سرپرست خانوار این زلزله اهدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خیری در اصفهان ۲۶۰ کانکس تنها برای معلولان و زنان سرپرست خانوار این زلزله اهدا کرده است.
امید قادری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه واگذاری این کودکان بی‎سرپرست به برخی افراد صحت ندارد اظهار داشت: تا زمانی که یک سرپرست مناسب که مورد تأیید سازمان بهزیستی باشد برای این کودکان پیدا نشود، این کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اعزام تیم‌های خدمات روانشناسی بهزیستی به نقاط زلزله‌زده خبر داد و گفت: 138 نفر در قالب 69 تیم با 41 خودرو اورژانس اجتماعی تا پایان سال در مناطق زلزله‎زده مستقر هستند و در قالب بحث مداخلات روانی افراد را غربالگری و به آنها خدمات لازم را ارائه می‎کنند.

قادری با اشاره به راه‎اندازی اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه در پی زلزله بیان کرد: پس از وقوع زلزله مجوز ایجاد اورژانس اجتماعی در شهرستانهای استان کرمانشاه که فاقد اورژانس اجتماعی بودن گرفته شد و اورژانس اجتماعی هم‎اکنون در همه شهرستانهای استان حضور دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران در زلزله اخیر نمره قابل قبولی را دریافت و ثابت کردند که حس مسئولیت اجتماعی در آن‌ها وجود دارد، اظهار کرد: خیری در اصفهان 260 کانکس تنها برای معلولان و زنان سرپرست خانوار این زلزله اهدا کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار