منصوریان:در «صفر تا سکو» نقش بازی نمی‌کنیم

قهرمان ووشوی ایران و جهان گفت: از بچگی سختی‌های زیادی کشیدم و همیشه دوست داشتم فیلم زندگی من و ۲ خواهرم ساخته شود.

قهرمان ووشوی ایران و جهان گفت: از بچگی سختی‌های زیادی کشیدم و همیشه دوست داشتم فیلم زندگی من و ۲ خواهرم ساخته شود.

به گزارش نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شهربانو منصوریان درباره این دیدار و اکران فیلم صفر تا سکو که به همراه دو خواهرش در آن نقش آفرینی کرده است اظهار داشت: فیلم صفر تا سکو روایت زندگی خواهران منصوریان است. من از بچگی سختی‌های زیادی کشیدم و در کنار ورزش، کار می‌کردم و همیشه خیلی دوست داشتم که داستان زندگی ما به شکل فیلم ساخته شود.
وی در ادامه افزود: در فیلم بدلکاران حرفه‌ای با خانم مصیبی آشنا شدم و بعد از صحبتی که با خانم طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی داشتم جلسه‌ای را در خصوص ساخت این فیلم با این عزیزان گذاشتیم. در این جلسه من عنوان کردم که خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و فیلم ساخته شود. اولین صحبت این بود که شاید این فیلم جواب ندهد و بازخورد لازم را نداشته باشد. بعد از اینکه سرگذشت زندگی خودم را برای عوامل فیلم تعریف کردم آنها خیلی منقلب شدند و تصمیم گرفتند این فیلم ساخته شود.
قهرمان ووشوی ایران گفت: از مردم ایران خیلی ممنونم که استقبال بسیار خوبی از این فیلم داشتند. مردم همیشه حامی ما بودند و در هر سینمایی که این فیلم اکران می‌شود سانس فوق‌العاده گذاشته‌اند و این نشان می‌دهد که این فیلم مقبولیت لازم را در جامعه داشته است. ما در صفر تا سکو فیلمی بازی نکردیم و زندگی واقعی ما سه خواهر نشان داده شد. یعنی وقتی در این فیلم ما در حال چیدن دیوار خانه هستیم در واقعیت نیز این امر صورت می‌گیرد و ما برای چیدن خانه خودمان دست به کار می‌شویم. در این فیلم روال عادی زندگی ما نشان داده می‌شود و ما نقشی بازی نمی‌کنیم. مردم بیشتر به این خاطر از فیلم استقبال کردند چون صفر تا سکو فیلمی واقعی بود.
وی همچنین در خصوص استقبال هنرمندان از این فیلم خاطرنشان کرد: هنرمندانی که این فیلم را تماشا کردند نظر مثبتی در خصوص این فیلم داشتند و حتی بعد از فیلم با ما سه خواهر عکس انداختند. بسیاری از آنها عنوان کردند که در کنار ما خواهند بود و این موضوع خیلی برای ما خوشایند بود. همیشه دوست داشتم که هنرمندان را از نزدیک ببینم ولی در گذشته مجبور بودم که از تلویزیون سیاه و سفید این هنرمندان را نگاه کنم. باعث خوشحالی است که الان به واسطه این فیلم هنرمندان کشورم در کنارم هستند.
منصوریان همچنین در خصوص دیدار و گفتگویی که با وزیر ورزش و جوانان داشت اظهار کرد: جلسه امروز که با شخص وزیر داشتیم بیشتر درباره فیلم صفر تا سکو بود و دکتر سلطانی‌فر خوشحال بودند از اینکه این فیلم خیلی خوب جواب داده و استقبال مردمی را از این فیلم بسیار خوب توصیف کردند. پیشنهادی که دکتر سلطانی‌فر داشتند این بود که سانسی برای ورزشکاران و عوامل وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شود که این فیلم را ببینند. حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان در خصوص اکران این فیلم دلگرم کننده است.
بانوی ورزشکار ایران در ادامه درباره اقداماتی که برای زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام داده‌اند خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این مدت مشغله زیادی داشتیم و موقع اکران فیلم نیز باید حضور می‌داشتم تصمیم گرفتیم که یکی از خواهرها به نمایندگی در جمع‌آوری کمک‌ها حضور داشته باشد. کمک‌هایی که از طریق هلال احمر و شهرداری و ورزشکاران سمیرم جمع‌آوری شده بود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار