از سرمایه گذاران حمایت میکنیم

راعی سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال جدید ، توضیحاتی در خصوص زیر ساختهای گردشگری ایجاد شده در شهرستان ارائه و حمایت جدی کلیه دستگاهها از سرمایه گذاران و کارآفرینان به جهت اشتغالزایی در این حوزه را خواستار شدند.

از سرمایه گذاران حمایت میکنیم

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خمینی شهر به ریاست راعی سرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

ابتدا راعی سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال جدید ، توضیحاتی در خصوص زیر ساختهای گردشگری ایجاد شده در شهرستان ارائه و حمایت جدی کلیه دستگاهها از سرمایه گذاران و کارآفرینان به جهت اشتغالزایی در این حوزه را خواستار شدند.

ایشان با اشاره به نامگذاری امسال " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) گفت: رویکرد کارگروه اشتغال شهرستان، فراهم سازی استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های موجود در جهت حفظ وتوسعه اشتغال و نهادینه کردن ارزش اخلاقی کار وترویج فرهنگ کارو اینکه هیچ کاری عیب نیست و یک ارزش تلقی میشود می باشد ولازم است فرهنگ سازی این موضوعات توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداریها و جراید شهرستان صورت پذیرد.

در ادامه عکافیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دستور کار جلسه را بررسی عملکرد میزان جذب تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغالزایی دستگاههای شهرستان اعلام و از همکاری بانکهای عامل و دستگاههایی که بیش از ۹۰در صد تعهد خود را پیگیری و به سرانجام رسانده اند تشکر نمود.

سپس موحدی دبیر کارگروه و سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههادر خصوص تحقق ۹۹%تعهد اشتغال شهرستان با توجه به گزارش سامانه رصد اشتغال مطالبی ایراد و عملکرد جذب اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان را ۹۷% اعلام و رویکرد تسهیلات مشاغل خانگی امسال را پشتیبان تولید کننده و سرمایه گذاران در این حوزه دانستند .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار