فولادگر: شهرداری اصفهان نمی‌تواند جریان‌های سیاسی منتقد خود را حذف کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری و شورای شهر اصفهان اگر فکر می‌کند که می‌تواند همه جریان‌های سیاسی منتقد خود را حذف کند و به تنهایی شهر را اداره کند، اشتباه می‌کند، روحانیت، نمایندگان و فعالان مذهبی اصفهان با چشم بیدار عملکرد شهرداری را رصد می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری و شورای شهر اصفهان اگر فکر می‌کند که می‌تواند همه جریان‌های سیاسی منتقد خود را حذف کند و به تنهایی شهر را اداره کند، اشتباه می‌کند، روحانیت، نمایندگان و فعالان مذهبی اصفهان با چشم بیدار عملکرد شهرداری را رصد می‌کند.

به گزارش فارس ، حمیدرضا فولادگر بعد از ظهر امروز در گردهمایی طلاب و ائمه جماعات اصفهان اظهار کرد: در حوزه اقتصادی کار سنگینی به دوش دولت است چراکه برنامه‌های دولت از 4 سال گذشته باقی مانده و وعده‌های جدید دولت نیز باید اجرایی شوند؛ انتظار ما از دولت بیش از چیزی است که در حال حاضر وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه باید در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم به دولت مستقر کمک کنیم، افزود: باید از برنامه‌های دولت که در راستای کلی نظام و در جهت اجرای قوانین جمهوری اسلامی است حمایت کرد و انتقادات از دولت باید مشفقانه و منصفانه باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت می‌توانست تیم اقتصادی اجرایی‌تر و هماهنگ‌تری را در کابینه خود ایجاد کند، مشکل کمبود آب و بیکاری را از عمده‌ترین مشکلات استان اصفهان برشمرد و گفت: نرخ اعلام شده بیکاری در کشور 12.5 درصد است ولی نرخ بیکاری براساس اشتغال پایدار به 25 درصد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آسیب‌های اجتماعی در کشور حل نشود، دیگر مشکلات کشور نیز برطرف نخواهد شد که ستاد مبارزه با مواد مخدر در این خصوص نقش بسزایی دارد.

فولادگر با بیان اینکه دایره نقد با تخریب متفاوت است و خط مرز انتقاد و انتقام فرق دارد، ادامه داد: برخی رفتارها و هنجارشکنی‌ها و بست‌نشینی‌ها تخریب قوای نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد: شهرداری و شورای شهر اصفهان اگر فکر می‌کند که می‌تواند همه جریان‌های سیاسی منتقد خود را حذف کند و به تنهایی شهر را اداره کند، اشتباه می‌کند، روحانیت، نمایندگان و فعالان مذهبی اصفهان با چشم بیدار عملکرد شهرداری را رصد می‌کند.

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیئات مذهبی را نمی‌توان نادیده گرفت، ابراز داشت: شهردار اصفهان نمی‌تواند بگوید هیئات مذهبی و مساجد در اولویت نیست و یا طوری در مدیریت شهر اولویت‌‌بندی کند که اقدامات شهرداری در راستای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشد.

وی با اشاره به خنثی‌سازی توطئه بزرگ استکبار در منطق و نابودی دولت خودساخته داعش عنوان داشت: قدر شهدای مدافع حرم را ندانسته‌ایم، مدافعان حرم عزیزترین داشته‌های خود را رها کردند، جان خود را کف دست خود قرار دادند و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

فولادگر با اشاره به تحولات یمن اذعان داشت: طرح کودتا علیه انصارالله خنثی شد و عربستان در جنگ با یمن در باتلاقی افتاده که به راحتی نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود.

وی در پایان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درصدد اختلاف میان شیعیان عراق است، اضافه کرد: الگوی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه مقتدرانه جلو رفته و همه طرح‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید را خنثی کرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار