هیولایی با سرعت 400 کیلومتر در ساعت

اگر خبرهای مربوط به خودروها را دنبال کنید حتما هایپر اسپورت لایکان را به یاد دارید. ماشینی که تنها 7 دستگاه از آن تولید شد، قیمت هر دستگاه 2 میلیون پوند بود و یکی از آنها برای پلیس دبی خریداری شده بود. حالا W Motors به عنوان کمپانی سازنده نسخه جدیدی از خودروهای سریع و خشن خود را با نام Fenyr Supersport معرفی کرده است.

هیولایی با سرعت 400 کیلومتر در ساعت
وبسایت سخت افزار: اگر خبرهای مربوط به خودروها را دنبال کنید حتما هایپر اسپورت لایکان را به یاد دارید. ماشینی که تنها 7 دستگاه از آن تولید شد، قیمت هر دستگاه 2 میلیون پوند بود و یکی از آنها برای پلیس دبی خریداری شده بود. حالا W Motors به عنوان کمپانی سازنده نسخه جدیدی از خودروهای سریع و خشن خود را با نام Fenyr Supersport معرفی کرده است.



بر خلاف لایکان که تنها 7 عدد از آن برای خرید موجود بود، قرار است 25 دستگاه فنیر تولید شود که یک پیشرفت چشمگیر برای کمپانی سازنده به حساب می آید. همچنین قیمت هر خودرو نیز از 2 میلیون پوند به 1.4 میلیون پوند کاهش پیدا کرده که باز هم نشان دهنده پیشرفت و رقابت پذیرتر کردن فروش خودرو توسط W Motors است! فنیر در اتریش ساخته خواهد شد و در قلب آن از پیشرانه 3.8 لیتری با آرایش Flat Six مجهز به دو توربو استفاده می شود که از پورشه گرفته شده و توسط RUF ارتقا یافته است. به گفته W Motors این پیشرانه قادر به تولید 789 اسب بخار نیرو می باشد و گشتاور تولید شده نیز 980 نیوتون متر است که عددی چشمگیر به حساب می آید.



بدنه این ماشین از کربن ساخته شده و در نتیجه وزن آن تنها 1.3 تن است. از نظر سرعت نیز می توانید روی رقابت پذیری فنیر حساب باز کنید. 0 تا 100 ماشین تنها 2.7 ثانیه است (که البته به رودستر تسلا نخواهد رسید) و حداکثر سرعت نیز به 400 کیلومتر در ساعت می رسد. از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به ترمز های سرامیکی، گیربکس دو کلاچه هفت سرعته ساخت پورشه، دیفرانسیل اختصاصی و باله عقب اکتیو اشاره کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار