سده لنجان برای استقبال از سهراب مرادی آغوش گشود

شهردار سده لنجان گفت: مراسم استقبال از سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری در مسابقات جهانی آناهیم آمریکا با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان ظهر روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه در پارک ایرانیان شهر سده لنجان برگزار خواهد شد.

حسین ناظم الرعایا در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، با اشاره به برگزاری آئین استقبال از سهراب مرادی دلاور مردطلایی شهر سده لنجان اظهار کرد: سهراب مرادی نمونه و الگوی یک جوان موفق ایرانی است و این ورزشکار نمونه و قهرمان با کسب سه مدال طلا در مسابقات جهانی آناهیم آمریکا به جهانیان ثابت کرد که اگر جوان ایرانی بخواهد قله ای را فتح کند هیچ مانعی جلودارش نخواهد بود .
وی افزود: وزنه‌برداری ورزشی‌ است که با جسمی سرد دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود تنومندی ورزشکاران، اکثر آنها دارای روحی لطیف هستند و منش پهلوانی را به خوبی فرا گرفته‌اند لذا پیروزی‌های قهرمانان ورزش ایران اسلامی در صحنه‌هایی همچون مسابقات جهانی نقش بسزایی را در به وجود آوردن احساس افتخار ملی در مردم، استقامت معنوی ورزشکاران و قهرمانان بر حفظ و ترویج ارزش‌ها و شعائر دینی در مقابل دیدگان میلیون‌ها انسان را ایفا می‌کند.

شهردار سده لنجان تصریح کرد:باید توجه داشت شناخت افتخارات ملی و همچنین وجود روحیه افتخار ملی در یک ملت زمینه‌ساز حرکت به‌سوی افتخارات بزرگ به‌شمار می‌آید و سهراب مرادی بار دیگر توانست با همت بلند خود و کسب سه مدال طلا و همچنین رکورد شکنی آن هم پس از ۱۷سال نام خود را در تاریخ ورزش وزنه برداری ثبت کند.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت احتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط سهراب مرادی در مسابقات آناهیم آمریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه این ملی‌پوشان وزنه‌برداری لنجانی توانست با قدرت نمایی خود، باردیگر زنگ خطر را برای مدال‌آوران این رشته ورزشی در دنیا به صدا درآورد .
ناظم الرعایا عنوان کرد: ما بر این باوریم با توجه به حضور پهلوان سهراب مرادی در شهر سده لنجان باید قهرمان‌ پروری را در این شهر و حتی شهرستان لنجان به یک روحیه تبدیل کرد و روز به روز آن را گسترش داد لذا باید به سنین پایه در این رشته ورزشی توجه ویژه داشت.

وی بیان کرد: کمیته برنامه ریزی و استقبال از پهلوان شهر سده لنجان با برنامه ریزی های متعدد در تلاش است مراسم استقبال از سهراب مرادی را با کیفیت هرچه بیشتر برگزار کند و اقدامات لازم نیز در این حوزه با برگزاری جلسات متعدد انجام گرفت تا به نحو شایسته از سهراب مرادی استقبال شود .
شهردار سده لنجان با اشاره به آمادگی مردم این شهر برای استقبال از سهراب مرادی گفت: مراسم استقبال از دلاور مردطلایی شهر سده لنجان سهراب مرادی روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه ساعت ۱۴:۰۰ آغاز و در ادامه جشن بزرگ «افتخار» در پارک ایرانی شهر سده لنجان زادگاه این قهرمان لنجانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار