شریفی : مهم این است که شیر سلطان جنگل است

بازیکن سپاهان بعد از بازگشت به این تیم گفت: مهم نیست شیر کجای جدول است، مهم این است که شیر سلطان جنگل است.

بازیکن سپاهان بعد از بازگشت به این تیم گفت: مهم نیست شیر کجای جدول است، مهم این است که شیر سلطان جنگل است.

به گزارش ایسنا، مهدی شریفی بعد از اتمام دوران خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی به سپاهان بازگشت و بعد از حضور در اولین جلسه تمرینی، اظهار کرد: خوشحالم دوباره به خانه خودم بازگشتم و امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را کرده و همان مهدی شریفی که هواداران می‌خواهند باشم.

او افزود: این که انتظارات از من بالا بوده و فشار زیادی روی من است، مشکلی ایجاد نمی‌کند و خودم به این اتفاق خوش‌بینم بنابراین باید تلاش و تمرکزم را بیش‌تر کنم تا هواداران را خوشحال کنم. هواداران سپاهان هم باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند. در نیم فصل دوم شرایط بهتر می‌شود و بدشانسی‌ها به اتمام خواهد رسید با کمک هم‌تیمی‌هایم نیم فصل دوم متفاوتی می‌توانیم رقم بزنیم.

شریفی در مورد حضورش در تراکتورسازی نیز عنوان کرد: در تبریز شرایط خوبی داشتم و هواداران محبت زیادی نسبت به من می‌کردند اما من بزرگ شده مکتب سپاهان هستم و هواداران می‌دانند در سپاهان یاد گرفته‌ام لباس هر تیمی را که می‌پوشم باید به آن وفادار باشم.

شریفی در پایان خطاب به هواداران سپاهان گفت: مهم نیست شیر کجای جدول است، مهم این است که شیر سلطان جنگل است. هواداران از ما حمایت کنند و ان‌شاءالله پشیمان نخواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار