قدردانی فرمانده ناجا از اقدام شجاعانه ماموران پليس اصفهان

فرمانده نيروي انتظامي در پيامي از اقدام شجاعانه ماموران پليس اصفهان در برخورد قاطعانه و قانوني با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنيت و آسايش مردم تشكر و قدرداني كرد.

فرمانده نيروي انتظامي در پيامي از اقدام شجاعانه ماموران پليس اصفهان در برخورد قاطعانه و قانوني با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنيت و آسايش مردم تشكر و قدرداني كرد.

سردار "مهدي معصوم بيگي"، در حاشيه عيادت از مامور مجروح شده در درگيري با افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه گفت: در راستاي تدابير فرمانده نيروي انتظامي مبني بر برخورد سريع و ضربتي با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنيت و آسايش مردم طرح هاي ويژه اي با نام ذوالفقار طراحي و به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: در اين طرح ها با تلاش و زحمات شبانه روزي و مجاهدانه ماموران فرماندهي انتظامي استان اصفهان تعداد قابل توجهي از افراد شرور و قانون شكن دستگير و تحويل مراجع قانوني شدند كه اين گونه اقدامات ضربتي باعث افزايش احساس امنيت و رضايتمندي بسيار در بين مردم استان شده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين طرح ها تعدادي از ماموران پليس استان براي مقابله با نا امن كنندگان امنیت مردم تا سرحد جان پيش رفتند افزود: در همين راستا يكي از كاركنان شجاع فرماندهي انتظامي استان اصفهان در درگیری با اشرار و اراذل و اوباش منطقه دچار مجروحيت شد.

سردار معصوم بيگي، از ارسال پيام تقدير و تشكر فرمانده نيروي انتظامي از اقدام شجاعانه ماموران پليس استان اصفهان در برخورد سريع و ضربتي با افراد شرور و قانون شكن و مخلان نظم و امنيت عمومي خبر داد و گفت: اقدام شجاعانه ماموران سخت كوش پليس استان اين پيام را به جامعه منتقل مي كند كه مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنيت ايستاده اند و اجازه قانون شكني و قدرت نمايي و تعرض را به هيچ كس نخواهند داد.

گفتني است، در بخشي از پيام سردار" اشتري"، فرمانده نيروي انتظامي به فرمانده انتظامي استان اصفهان آمده :خدمت به مردم ولايت مدار و شريف ميهن اسلامي لوح افتخار زرين و پشتوانه گران سنگي است كه خدمتگزاران در اين نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندي آنان در پيشگاه خداوند متعال، مردم عزيز و خانواده معزز شهدا اين ولي نعمتان بي توقع مي گردد.

فرمانده ناجا در بخش ديگر اين پيام اظهار داشت: گزارش برخورد قاطع و قانوني ماموران فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اراذل و اوباش در راستاي برقراري امنيت مردم واصل گرديد كه اينجانب لازم مي دانم از اين اقدام شجاعانه ماموران و همچنين تلاش بي وقفه تيم هاي موثر در شروع مسئوليت فرماندهي شما تشكر و قدرداني كنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار