موج تغییرات ادامه دار کرانچار

تیم سپاهان درحال قطع همکاری با بازیکنان خودش است و در تازه‌ترین اخبار شاهین ثاقبی و دستیار کرانچار هم از این تیم خداحافظی کردند.

تیم سپاهان درحال قطع همکاری با بازیکنان خودش است و در تازه‌ترین اخبار شاهین ثاقبی و دستیار کرانچار هم از این تیم خداحافظی کردند.

به گزارش فارس ، نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که تیم سپاهان اصفهان یکی از بدترین نیم‌فصل‌های خود را تاریخ لیگ برتر به پایان رساند و با 15 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

نقل و انتقالات سپاهانی‌ها زودتر از پایان نیم‌فصل کلید خورد و ژایرو رودریگز مدافع برزیلی این تیم ابتدای آذر‌ماه قرارش با سپاهان فسخ شد و حضور این بازیکن در سپاهان به 4 ماه نرسید.

در ادامه این روند ناصر قلاوند و حسین فاضلی از بازیکنان آکادمی سپاهان قرار خود با طلایی‌پوشان را فسخ کردند؛ قلاوند و فاضلی در این فصل کمتر شانس حضور در تریکب سپاهان را پیدا کردند بودند و مجبور به ترک این باشگاه شدند.

سپس نوبت به لی الیویرا دروازه‌بان برزیلی سپاهان رسید تا به صورت توافقی قرار‌داد خود را با این تیم فسخ کند؛ لی که روند متزلزلی در سپاهان داشت در هفته‌های آخر نیم‌فصل عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت و سبب شد کرانچار او را مرخص کند.

در تازه‌ترین خبر‌ها نیز آمده است که شاهین ثاقبی که ابتدای فصل از ملوان به سپاهان پیوست قرار‌داد خود با طلایی‌پوشان را فسخ کرده است؛ ثاقبی که در خطوط هافبک و دفاع به کار گرفته شد نتوانست رضایت کرانچار را جلب کند و به همین خاطر از سپاهان جدا شد.

هم‌چنین تونچی مردولیاس مربی دروازه‌بانان سپاهان نیز با توجه به عملکرد ضعیف گلر‌های این تیم در نیم‌فصل نخست از سپاهان کنار گذاشته شده است و حالا کرانچار باید به فکر یک دست‌یار جدید باشد.

زمینه‌های مبنی بر جابجایی مهرداد محمدی با یک دروازه‌بان هم شنیده می‌شود که این موضوع حاکی از این ادعاست که زلاتکو کرانچار به این بازیکن هم نیاز مبرمی ندارد.

جالب‌ترین نکته در این جابجایی‌ها، رفتن شاهین ثاقبی و ژایرو رودریگز که در ابتدای فصل و با نظر سرمربی به تیم پیوسته بودند و مشخص نیست اگر این بازیکنان در تفکرات کرانچار جایی ندارند، چرا در ابتدای فصل به سپاهان پیوستند.

همچنین لی اولویرا دروازه‌بان سپاهان یکی از افرادی بود که همیشه مورد تائید سرمربی تیم بود و کرانچار از عملکرد رضایت بخش او در چند بازی آخر فصل قبل خبر داده بود، اما امروز شاهد آن هستیم که علاوه بر لی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان که همیشه در کنار کرانچار حضور داشت هم از این تیم کنار گذاشته شد.

در پی کسب نتایج ضعیف سپاهان در 2 فصل و نیم اخیر، هواداران منتظر تغییرات اساسی برای بهبود وضعیت پرافتخارترین تیم ایران هستند که در غیر این صورت، فشار آن‌ها در نیم‌فصل دوم هم استرس زیادی را به تیم تحمیل خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار