6 مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان گفت: واژگونی خودروی پراید در محور تیران به داران موجب مجروح شدن ۶ نفر سرنشین خودرو و حادثه مسمومیت با گاز co در شهرستان آران و بیدگل موجب مرگ دختر ۱۴ ساله شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان گفت: واژگونی خودروی پراید در محور تیران به داران موجب مجروح شدن ۶ نفر سرنشین خودرو و حادثه مسمومیت با گاز co در شهرستان آران و بیدگل موجب مرگ دختر ۱۴ ساله شد.
عباس عابدی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: این حادثه رانندگی صبح امروز اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ برای امداد خواهی به مصدومان اعلام گزارش شد. وی افزود: در پیگیری این گزارش، دو واحد از نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: نیروهای امدادی اورژانس بعداز حضور در محل صحنه تصادف با مصدومیت ۶ نفر روبه رو شدند که مصدومان سه زن و سه مرد بودند. عابدی عنوان کرد: مجروحان این تصادف بعد از دریافت خدمات درمانی سرپایی توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی بهنیا تیران انتقال پیدا کردند.
مسمومیت با گاز منواکسید کربن و فوت دختران جوان
مدیر روابط عمومی ورژانس اصفهان همچنین از وقوع حادثه گاز گرفتگی در شهرستان آران و بید گل خبر داد و گفت: روز گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن راهی بیمارستان شدند که دختر جوان این خانواده جان خود را از دست داد.
وی تاکید کرد: سه عضو یک خانواده در خانه باغی در دشت علیجانزاده در حاشیه پل جاده جدید کاشان، از بخاری قدیمی بدون لوله ای که گازسوز شده بود، استفاده می کردند که در نتیجه این بی احتیاطی مسموم شدند.
عابدی با اشاره به اعزام ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: بسته بودن فضا و قرار داشتن در اتاقی فاقد منفذ به بیرون موجب مسمومیت این خانواده با گاز و در نهایت مرگ دختر ۱۴ ساله این خانواده شد، مادر خانواده به دلیل وخامت حال به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت و جوان دیگر این خانواده هم جان سالم به در برد.
وی اذعان کرد: پنج مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان آران و بیدگل رخ داده که تلفات جانی به همراه نداشته است و سال گذشته نیز پنج نفر در دو حادثه جداگانه بر اساس مسمومیت ناشی از گاز در این شهرستان جان خود را از دست دادند.
گفتنی است شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار