‍  طرح امداد زمستانی فوریت‌های پزشکی 

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طرح امداد زمستانی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از 20 آذرماه آغاز به کار کرد و به مدت سه ماه ادامه دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طرح امداد زمستانی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از 20 آذرماه آغاز به کار کرد و به مدت 3 ماه ادامه دارد.به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار داشت: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از روز دوشنبه 20 آذر ماه شروع به کار کرد و تا روز 20 اسفند امسال ادامه دارد.
وی افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با توانِ 137 پایگاه شامل 68 پایگاه شهری، 68 جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، دو دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، 15 اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود 850 نیروی انسانی فوریت‌های پزشکی به صورت مستقیم در این طرح حاضر شده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با معاونت درمان و 56 بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه‌ای استان اصفهان، هماهنگی‌های لازم برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.
راستین با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس 115 به امکانات زمستانی، گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت لزوم مانند مواقع برف و بوران، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.
وی یادآور شد: در شرایط خاص، با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی (EOC)، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده‌ خواهیم داشت.
گفتنی است، در این طرح، تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در ایام زمستان به صورت 24 ساعته و ویژه برای ارائه خدمات به مصدومان، بیماران آماده باش هستند.
.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار