انباشت آلاینده‌ها در اصفهان تا فردا ادامه دارد/آغاز بارش‌ از جمعه

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان تا فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان تا فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان از امروز تا روز جمعه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی استان است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی آسمان در اکثر نقاط استان به صورت صاف تا کمی ابری و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان تا فردا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا تا روز شنبه با ورود امواج ناپایدار به صورت افزایش ابر و بارش برف و باران در مناطق جنوبی و تا حدودی غربی استان و در روز جمعه و شنبه با تقویت سامانه بارش‌های پراکنده به مناطق مرکزی و شرقی استان نیز کشیده می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اضافه کرد: در این بازه زمانی وضعیت دما در اکثر نقاط استان اصفهان تغییر محسوسی را نخواهد داشت.

خدابخش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده آران و بیدگل و اردستان با دمای هوای ۱۵درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ‌ ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می ‌ شود، افزود: همچنین در این بازه زمانی بوئین میان دشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک ‌ ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می ‌ شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار