کرانچار: تغییرات سپاهان حاصل تفکرات من است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تغییرات تیم حاصل تفکرات من است چراکه تمایل به پاسکاری دارم و می‌خواهم همه خطوط را درگیر کنم تا شاهد انسجام نفرات در طول و عرض زمین باشیم.

کرانچار: تغییرات سپاهان حاصل تفکرات من است

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار بعدازظهر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از بازی با فولاد تمرینات خود را سریع شروع کردیم و با تماشای بازی گسترش فولاد و استقلال متوجه شدم که بازیکنان باکیفیتی دارند و تیم متحدی هستند. بازیکنان گسترش در این چند سال کنار هم جا افتاده‌اند و به بازیکنانم تاکید کردم بازی آسانی در پیش نداریم.
وی ادامه داد: با تمریناتی که انجام داده‌ایم امیدوارم بازیکنان بتوانند تاکتیک‌های مدنظر من را در زمین اجرا کنند و نتیجه خوبی بگیریم.
کرانچار افزود: علیرغم اینکه آنها خیلی باکیفیت هستند ولی با توجه به 2 بازی قبلی ما، باید این حق را به ما بدهید که خوش‌بین باشیم و امیدوار به ارائه بازی خوب از طرف بازیکنان خود باشیم. این دیدار کلیدی‌ترین بازی ما برای رسیدن به آسیا است.
وی گفت: تا جایی که به نفرات مربوط می‌شود تمام بازیکنان را در اختیار داریم؛ البته رضا میرزایی آسیب‌دیدگی کوچکی داشت که در تمرین روز گذشته شرکت کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که تغییرات بازی سپاهان حاصل تفکرات خودتان است یا پتانسیل بازیکنان بیان داشت: خوشحالم که این سوال را پرسیدید و متوجه این پیشرفت شده‌اید. این فرآیند حاصل تفکرات من است و من خواستم دست به این تغییرات بزنم چراکه من تمایل به پاسکاری دارم و می‌خواهم همه خطوط را درگیر کنم تا شاهد انسجام نفرات در طول و عرض زمین باشیم. این نظم ما منجر به نفوذ و موقعیت‌های بیشتری می‌شود. از این به بعد هم عملکرد ما بهتر از این خواهد بود.
کرانچار در مورد حضور در دیدار تیم امیدهای سپاهان و اینکه آیا بازیکن خاصی را مدنظر داشت گفت: فقط بر اساس یک مسابقه نمی‌توان نظر داد. روز گذشته 2، 3 بازیکن مدنظر من بودند اما جایگاه تیم امید سپاهان در جدول و حساسیت مسابقه به گونه‌ای بود که بازیکنان این تیم نمی‌توانستند به خوبی پتانسیل خود را نشان دهند.
وی ادامه داد: البته شرایط این تیم مثل چهار سال قبل نیست که بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدی شریفی و ... را از آن به تیم بزرگسالان اضافه کنیم ولی در آینده سعی می‌کنیم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. بازیکنانی مثل رضا دهقانی و رضا میرزایی اضافه شده‌اند ولی به ما اجازه دهید تا زمان نشان دهد کاندیداها برای فصل آینده چه کسانی هستند.
کرانچار در مورد اینکه لیگ ایران هشتمین لیگ آسیا شناخته شد تصریح کرد: بر اساس نتایجی که باشگاه‌های ایرانی کسب کرده‌اند، باید جایگاه ایران بالاتر می‌شد. تیم‌های ایرانی اغلب به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند و حتی سپاهان به فینال رفت و حتی آن زمان که به خاطر رحمان احمدی نتوانستند صعود کنند هم می‌توانستند به فینال برسند. وقتی به کیفیت باشگاه‌ها و لیگ ایران نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم این تصمیم غیرواقعی است. بعد از ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بدون شک لیگ ایران چهارمین لیگ آسیا است ولی اینکه چین بالاتر از ایران قرار گرفته خلاف واقع است و به نظر من فدراسیون فوتبال باید اعتراض خود را بر اساس اطلاعات و آمار به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در ارزشیابی تیم‌ها پیروزی‌های تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی محاسبه می‌شود که این اساس ارزشیابی است. از طرف دیگر تیم ملی در صدر جدول خود و صدر رنکینگ آسیا قرار دارد که نشان می‌دهد که جایگاه لیگ ایران هشتم آسیا نیست.
وی در مورد حمایت هواداران سپاهان از این تیم گفت: انتظار دارم هواداران با حضور حداکثری خود موجب بهبود بیشتر و قدرتمندتر شدن نفرات و تیم ما شوند.
کرانچار در مورد حضور برخی بازیکنان قدیمی سپاهان در گسترش فولاد اظهار کرد: این طبیعی است که گسترش فولاد با حداکثر توان خود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و مربی آنها نیز صددرصد بازیکنان را برای این بازی آماده خواهد کرد.
به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19 فردا جمعه 25 فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان گسترش فولاد تبریز است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار