شهردار اصفهان: آماده‌ام مشکل سهراب مرادی را حل کنم

قدرت الله نوروزی گفت: مجموعه نقش جهان اصفهان نشان داد می‌تواند میزبان خوبی برای بازی‌های ملی باشد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

قدرت الله نوروزی گفت: مجموعه نقش جهان اصفهان نشان داد می‌تواند میزبان خوبی برای بازی‌های ملی باشد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
قدرت الله نوروزی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در مورد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در این شهر اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب بود هر چه جلوتر هم رفتیم وضعیت بهتر هم شد. خوشبختانه استقبال خوبی هم از این مسابقات صورت گرفت. از آنجایی که مسابقات جهانی بود فرصتی ایجاد کرد برای شهر اصفهان تا مسابقات دیگر در سطح جهانی در این شهر برگزار شود.
وی ادامه داد: معتقدم از این طریق می‌توانیم بحث گردشگری ورزشی را توسعه بدهیم. اصفهان این ظرفیت را دارد و مسابقات جام باشگاه‌های جهان نشان داد اصفهان توانایی برگزاری این مسابقات را دارد.
شهردار اصفهان در مورد مجموعه ورزشی نقش جهان و اینکه آیا این ورزشگاه می‌تواند میزبان بازی‌های تیم ملی فوتبال باشد، گفت: سیاست ما حمایت از ورزش‌های ملی است. این مجموعه هم نشان داد می‌تواند میزبان خوبی برای بازی‌های ملی باشد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
نوروزی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای وجود دارد تا تیم‌های این شهر به غیر از فوتبال در رشته‌های دیگر هم حضور پرقدرت داشته باشد، خاطرنشان کرد: ورزش‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری، ورزش‌های قهرمانی هستند که من متولی مستقیم ورزش قهرمانی در شهر نیستم. ما از ورزش حرفه‌ای حمایت می‌کنیم و نشان دادیم که اصفهان می‌تواند برای کشتی شهری پهلوانی باشد. امیدواریم بتوانیم مانند سایر رشته‌ها غیر از فوتبال هم تیم‌هایی داشته باشیم.
وی درباره وعده‌هایی که به سهراب مرادی داده شد و به آنها عمل نشد، عنوان کرد: بله ما از سهراب مرادی تشکر کردیم ولی حقیقتا در جریان وعده‌هایی که به او داده شده نیستم اما امیدوارم اگر مشکلی دارد که به دست من حل می‌شود این کار را انجام بدهم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار