ممنوعیت نصب پلاکارد بدون رعایت قوانین

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بر ضرورت رعایت قوانین نصب پلاکارد و داربست در معابر شهر اصفهان تاکید کرد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بر ضرورت رعایت قوانین نصب پلاکارد و داربست در معابر شهر اصفهان تاکید کرد.

حسن محمد حسینی در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان با توجه به اهمیت مباحث تبلیغاتی شهری، فضایی از طریق تک پایه ها یا تابلوهای اطلاع رسانی آماده کرده که شهروندان می توانند برای نصب تبلیغات خود بر روی این تابلوها به شهرداری مراجعه و مجوز لازم را اخذ کنند.

وی افزود: چنانچه متقاضیان به این نتیجه رسیدند که در این تابلوها کمبود فضا برای تبلیغات دارند، می توانند به شهرداری منطقه مربوطه مراجعه و درخواست کتبی خود را ارایه دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نصب پلاکاردها نیز باید تابع برخی قوانین باشد، گفت: نصب پلاکاردها نباید به گونه ای باشد که مزاحمتی برای شهروندان ایجاد کند و مانع تردد آسان آنها شود.

وی در ارتباط با نصب داربست ها نیز اظهارکرد: متقاضیان برای نصب داربست ها جهت دریافت مجوز لازم باید به اداره خدمات شهری مناطق مراجعه کنند.

محمدحسینی با اشاره به اینکه نصب داربست شرایط و خطرات ویژه ای دارد و البته الزامات آن نیز باید رعایت شود، تاکیدکرد: نصب داربست باید از نظر موقعیت قرارگیری و ایمنی به گونه ای باشد که خطری برای شهروندان ایجاد نکند.

وی رعایت قوانین نصب پلاکاردها و داربست ها در معابر شهر اصفهان را ضروری دانست و گفت: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بر روند رعایت قوانین مربوطه نظارت کامل دارد و چنانچه فردی بدون مجوز پلاکارد یا داربست نصب کند، اعمال قانون خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان باید بدانند اولویت اول ما زیبایی شهر و رعایت حقوق شهروندان است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار