یک تیر و چند نشان؟

سبزپوشان اصفهانی امیدوارند تا با تکرار پیروزی دیدار رفت برابر پیکان ضمن از دور خارج کردن یکی از جدی‌ترین رقبای تعقیب‌کننده جایگاه چهارمی خود در جدول را حفظ کنند و به طلسم نبردنشان در هفته‌های اخیر پایان دهند.

یک تیر و چند نشان؟

به گزارش ایمنا، به فاصله تنها چهار روز پس از برتری خانگی برابر بنیادکار و سروسامان بخشیدن به وضعیت خود در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا، ذوب‌آهن در دیداری بیرون از خانه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود. این مسابقه نیز با پس‌زمینه آسیایی برگزار می‌شود زیرا هم میزبان تهرانی و هم میهمان اصفهانی درصدد تصاحب رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه پلی‌آف احتمالی لیگ قهرمانان فصل بعد هستند با این تفاوت که ذوب‌آهن در حال حاضر این جایگاه را در اختیار دارد و تلاش می‌کند تا آن را از دسترس هفت تیم دیگری دور نگه دارد که برای رسیدن به آن دندان تیز کرده‌اند و پیکان فقط یکی از آنهاست.
2 هفته پیش پیکان در یک قدمی ذوب‌آهن قرار گرفت و با این تیم رده چهارمی هم‌امتیاز شد اما باخت به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خودروسازان تهرانی را کمی از کورس رقابت آسیایی عقب انداخت. البته آنها خوش‌شانس بودند که 2 رقیب اصلی آنها در این راه یعنی تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان هم در هفته بیست و ششم برنده نشدند تا عقب‌ماندگی آنها فراتر از یک امتیاز نرود. به عبارت دیگر، پیکان پس از تیم همشهری سپاهان جدی‌ترین تهدیدکننده جایگاه چهارمی ذوب‌آهن محسوب می‌شود و البته این شانس را دارد تا با برتری در تقابل رو در رو از این حریف اصفهانی در جدول پیشی بگیرد. در مقابل، سبزپوشان اصفهانی که 2 فصل پیاپی با قهرمانی در جام حذفی مجوز حضور در جدول اصلی لیگ قهرمانان را به دست آوردند به این سادگی قید آسیا را نخواهند زد و امیدوارند تا این بار از طریق رقابت‌های لیگ برتر سهمیه پلی‌آف بگیرند هرچند که سرنوشت آسیایی شدن‌شان کاملاً در دست خودشان نیست زیرا علاوه بر حفظ جایگاه چهارمی منوط به قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی هم هست.
دیدار رفت ذوب‌آهن و پیکان در ورزشگاه فولادشهر به لطف درخشش و هت‌تریک مرتضی تبریزی با نتیجه قاطع 3 بر صفر به سود میزبان اصفهانی به پایان رسید. شاگردان مجتبی حسینی امیدوارند تا با تکرار پیروزی برابر این حریف با یک تیر چند نشان بزنند. هم جایگاه چهارمی خود را در جدول حفظ کنند، هم یکی از اصلی‌ترین رقبای تعقیب‌کننده را از دور خارج کنند و هم به طلسم نبردن در لیگ برتر پس از هشت هفته پایان دهند.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، سیدمهران موسوی، علی حمودی، آرمان قاسمی، سیامک نعمتی، ماهان رحمانی، ابوالفضل ابراهیمی، سجاد آشوری، مهدی شیری و گادوین منشا
ذوب‌آهن: محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق‌وردی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و جری بنسون

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار