برگزاری رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در اصفهان

رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، با حضور ۲۱۵ دونده در شهر ابریشم اصفهان برگزار می‌شود.

رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، با حضور ۲۱۵ دونده در شهر ابریشم اصفهان برگزار می‌شود.

عبدالرسول یزدی‌زاده در گفتگو با ایمنا، در مورد برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در اصفهان، اظهار کرد: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، یادواره شهید منصور گلکار، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان در باشگاه سیمان شهر ابریشم اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از استان اصفهان دو تیم در رده سنی نوجوانان، یک تیم در رده سنی جوانان و دو تیم در رده سنی بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور دارند، ادامه داد: ۹۰ دونده در رده سنی بزرگسالان، ۶۰ دونده در رده سنی جوانان و ۶۵ دونده در رده سنی نوجوانان از سراسر کشور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته یزدی‌زاده، این مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان است که نفرات منتخب به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

رییس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه رقابت رده سنی بزرگسالان، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه رقابت جوانان و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مسابقه نوجوانان برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با حضور رییس فدراسیون دو و میدانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان و مسئولان ورزش اصفهان در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سمینار روسای هیأت‌های دو و میدانی کشور ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه با حضور مجید کیهانی و هاشم صیامی رییس و دبیر فدراسیون دو و میدانی، در موزه سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

یزدی‌زاده خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون قبل از برگزاری سمینار روسای هیأت‌های دو و میدانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد مسائل رشته دو و میدانی استان نشستی خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار