سعی کردم با فروش مدالم کمکی به خانواده‌های زلزله‌زده انجام داده باشم

ملی‌پوش اسبق تیم ملی ووشوی بانوان گفت: مدال طلایم 2 میلیارد تومان به فروش رسید تا بتوانم برای زلزله‌زدگان کرمانشاه کاری انجام دهم؛ این نشان خوشرنگ‌ترین مدال آلبوم افتخارات ورزشی من است.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی ووشوی بانوان گفت: مدال طلایم 2 میلیارد تومان به فروش رسید تا بتوانم برای زلزله‌زدگان کرمانشاه کاری انجام دهم؛ این نشان خوشرنگ‌ترین مدال آلبوم افتخارات ورزشی من است.

خدیجه آزادپور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وقتی خبر زلزله کرمانشاه را شنیدم بسیار متأثر و نگران شدم و به این فکر افتادم که برای هموطنانم کاری انجام دهم.

وی افزود: به همین خاطر خوشرنگ‌ترین مدال آلبوم افتخارات ورزشی‌ام را برای این کار در نظر گرفتم یعنی مدال طلای المپیک بازی‌های آسیایی که سال 2010 میلادی در گوانگژو کسب کردم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی ووشوی بانوان اضافه کرد: در واقع آن زمان با این مدال توانستم ورزش بانوان را در رشته ووشو متحول کنم و تاریخ‌ساز شوم.

وی عنوان کرد: مدالم 2 میلیارد تومان به فروش رسید؛ می‌خواهم با این پول برای کودکان شهرستان سرپل ذهاب که دچار سرماخوردگی شده‌اند یا بیمار هستند، بیمارستان ساخته شود , در حقیقت این پول صرف احداث بیمارستان در روستای قره‌بلاغ واقع در شهرستان سرپل ذهاب خواهد شد.

آزادپور تصریح کرد: از فرد خیری که باعث و بانی این کار شد و مدال را با این مبلغ خریداری کرد بسیار تشکر می‌کنم و قدردان زحماتش هستم چراکه سبب شد ما هم از این توفیق الهی بهره‌ بریم.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام خیرخواهانه می‌خواستم دینم را به مردم عزیز و کرمانشاهی‌های عزیز ادا کنم و الان خوشحالم و احساس خیلی خوبی دارم.

بازیکن اسبق تیم ملی با بیان اینکه سانداکار بوده، اذعان داشت: یک سال بعد از بازی‌های آسیایی گوانگژو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شدم به طوری که چندین عمل جراحی روی آن انجام گرفت و تقریبا یک مدت‌زمان طولانی را در حال درمان بودم به همین دلیل نتوانستم مانند قبل در ووشو فعالیت کنم؛ الان در حال حاضر هم بازیکن هستم و هم به مربیگری مشغولم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار