هیچ افزایش قیمتی برای بازار شب یلدا در دستور کار نیست

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه با اتحادیه‌های مربوطه گفت: مردم مطمئن باشند که در بازار شب یلدا، افزایش قیمتی در بازار صورت نخواهد گرفت و همه محصولات مختص این شب، به میزان کافی در دسترس خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه با اتحادیه‌های مربوطه گفت: مردم مطمئن باشند که در بازار شب یلدا، افزایش قیمتی در بازار صورت نخواهد گرفت و همه محصولات مختص این شب، به میزان کافی در دسترس خواهند بود.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با فارس در رابطه با تمهیدات صورت گرفته از سوی اتاق اصناف استان اصفهان برای کنترل بازار شب یلدا اظهار کرد: در روز یکشنبه هفته قبل، بازدیدی توسط هیأت مدیره اصناف از میدان میوه و تره‌بار اصفهان صورت گرفت تا در مورد نرخ‌گذاری و میزان عرضه میوه در بازار شب یلدا تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه افزود: نرخ میوه در میدان میوه و تره‌بار، همیشه روزهای یکشنبه تعیین می‌شود و دلیل تشکیل جلسه هیأت رئیسه اتاق اصناف در این میدان هم نظارت بر این امر بود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که در بازار شب یلدا، افزایش قیمتی در بحث میوه صورت نخواهد گرفت و خصوصاً میوه‌های مخصوصاً این شب از جمله انار و هندوانه به میزان کافی در بازار وجود داشته و نگران کبود عرضه نیستیم.

جهانگیری تصریح کرد: خرده‌فروشان و عمده‌فروشان میوه در طی روزهای اخیر، میوه مورد نیاز خود را تأمین کرده‌اند و با این حال، کمبودی در میدان میوه و تره‌بار وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، هماهنگی‌های لازم با بازرسی اصناف صورت گرفته تا در صورت وجود هر گونه تخطی فروشندگان از قیمت‌های اعلامی، برخوردهای لازم با آن‌ها صورت پذیرد و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می‌توانند به دفتر بازرسی اصناف در خیابان اردیبهشت مراجعه کنند.

دیگر بخش صحبت‌های رئیس اتاق اصناف استان اصفهان به بازار آجیل و خشکبار اختصاص داشت و وی در این رابطه اظهار داشت: همانند صنف عمده‌فروشان میوه و تره‌بار، با صنف آجیل و خشکبار نیز توافق‌های لازم صورت پذیرفته و افزایش قیمتی در روزهای منتهی به شب یلدا در بازار شاهد نخواهیم بود.

جهانگیری در خاتمه گفت: به هر صورت امکان دارد در این ایام، سوءاستفاده‌هایی صورت پذیرد یا مواردی از تخلف مشاهده شود که در این صورت نیز، بازرسی اصناف حضور مفیدی برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان خواهد داشت و نظارت‌ها در این ایام با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار