نبض شهر در دست کارگران و کارمندان شهرداری

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین شهر گفت:نبض شهر در دست کارگران و کارمندان شهرداری قرار دارد و اگر آنها نباشند نشاط و شادابی در شهر وجود نخواهد داشت.

سودایی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین شهر امروز در نشست کمیته درآمدی شهرداری ضمن تبریک آیین کهن یلدا اظهار داشت : نبض شهر در دست کارگران و کارمندان شهرداری قرار دارد و اگر آنها نباشند نشاط و شادابی در شهر وجود نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری، یک‌نهاد محلی است و هزینه‌هایش از طریق بودجه سالیانه تامین می شود، این مجموعه باید از طریق درآمدهای خود، این منابع مالی را تامین کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین شهر تصریح کرد: در این میان پرداخت عوارض از سوی شهروندان نقش تاثیرگذاری در تحقق این مهم دارد و امروز باید از پرسنل شهرداری برای تلاش در این حوزه و مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض تشکر کرد چراکه این مشارکت ما را در پرداخت حقوق کارگران زحمت کش شهرداری یاری رساند و گل لبخند را بر لبان این عزیران نشاند.
وی ادامه داد: این مهم درحالیست که کارگران این مجموعه حقوق معوق دارند و مقروض شده اند بر همین اساس ما خود را موظف میدانیم حقوق کارگران و پرسنل شهرداری زرین شهر را در اولویت قرار داده و هیچ گاه اجازه ندهیم این قشر زحمت کش در تنگنا و مضیقه مالی قرار گیرند.
سودایی اضافه کرد: همانگونه که این قشر زحمتکش هر روز غبار غم را از چهره شهر پاک میکنند،ما نیز با پرداخت حقوق این عزیزان غبار غم را از دل درد گرفته شان پاک کنیم، بر همین اساس به دستور و همت والای شهردار زرین شهر با تمام تنگناهایی که امروز در شهرداری ها حاکم است طی دوماه گذشته از زمان تصدی ایشان حقوق این عزیزان پرداخت و به دلیل آنکه گرمایی دوچندان در شب یلدا بر سر سفره کارگران شهرداری زرین شهر و خانواده آنها قرار گیرد سومین حقوق این عزیزان واریز شد تا دقایق بلندترین شب سال را با لبی خندان و دلی گرم در کنار خانواده سپری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار