حدادی‌فر: دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که ذوبی‌ها دیگر نباید دربازی‌های آینده به سادگی امتیاز از دست بدهند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که ذوبی‌ها دیگر نباید دربازی‌های آینده به سادگی امتیاز از دست بدهند.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در خصوص بازگشتش به میادین بعد از چند ماه اظهار داشت: خدا را شکر که دوباره در لیگ برتر بازی کردم و امیدوارم در بازی‌های آینده جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. من هنوز از آمادگی کامل تا حدودی فاصله دارم، ولی تلاش می‌کنم تا خیلی زود به بهترین شرایط ممکن برسم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر مشکی‌پوشان خاطر نشان کرد: متأسفانه ما در این مسابقه بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. اگر فرصت‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد با یک نتیجه خوب مشکی‌پوشان را شکست می‌دادم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و به نتیجه تساوی رسیدیم.
حدادی‌فر در واکنش به شعارهای هواداران ذوب‌آهن علیه قلعه‌نویی گفت: ما به خوبی می‌دانیم که هواداران انتظار دارند نتیجه بگیریم و امسال از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشته‌ایم. با این حال آنها باید صبور باشند، چون ما تیم خوبی داریم. وقتی فرصت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، طبیعتاً قلعه‌نویی مقصر نیست. او چه تقصیری دارد؟! همه دیدند که مقابل مشکی‌پوشان چند موقعیت صددرصد را از دست دادیم.
وی در پایان تصریح کرد: ما از هواداران ذوب‌آهن انتظار داریم که تیم را حمایت کنند و مطمئن باشند که در بازی‌های آینده نتیجه خواهیم گرفت. البته می‌دانیم که دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار