طرح‌های انتقال آب اولویت اصفهان در بودجه ۹۷

استاندار اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ اولویت اساسی استان طرح‌های انتقال آب است، گفت: رویکرد اساسی در بودجه فعال شدن بخش خصوصی در تمام زمینه‌ها است و این تغییر رویکرد باید در همه دستگاه‌ها ایجاد شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ اولویت اساسی استان طرح‌های انتقال آب است، گفت: رویکرد اساسی در بودجه فعال شدن بخش خصوصی در تمام زمینه‌ها است و این تغییر رویکرد باید در همه دستگاه‌ها ایجاد شود.

به گزارش ایمنا ، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷، اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ تفاوت‌های اساسی با بودجه سال گذشته دارد و رویکرد اساسی در این بودجه فعال شدن بخش خصوصی در تمام زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از انتظارات دولت در توسعه بخش‌های عمرانی این است که بخش خصوصی ورود پیدا کند، اظهارداشت: اعتبارات دولتی در بودجه به عنوان تسهیلات و کمک به بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تغییر این رویکرد باید در دستگاه ها ایجاد شود و برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد، افزود: باید در ماه های مانده به پایان سال ۹۶ تلاش شود که تخصیص بودجه به صورت کامل صورت گیرد و سازمان برنامه و بودجه نیز تلاش کند که در انتهای سال سهم استان را دریافت کند تا بتوانیم برای سال‌های آینده حرکت های بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ اولویت اساسی استان طرح های انتقال آب است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در خصوص بودجه طرح‌های آبی استان نه تنها با کاهش مواجه نشدیم بلکه میزان بودجه این طرح ها نیز افزایش یافته است.

مهرعلیزاده در خصوص توزیع اعتبارات کمک های فنی و اعتباری شاخص های توسعه استان نیز، اظهار کرد: در یک برنامه فشرده و دقیق باید در جهت توزیع اعتبارات اقدام شود و نباید سرعت دقت را از بین برد و اعتبارات به طرح هایی اختصاص یابد که نتایج آنها به طور کامل تضمین شده است و نباید اعتبارات بازگشت داده شود.

وی با اشاره به برخی از عدم تحقق مجوزهای اخذ شده در خصوص سرمایه گذاری های انرژی های نو و خورشیدی، تاکید کرد: باید همه سرمایه گذارانی که مجوز خود را دریافت می کنند در مدت مقرر نسبت به سرمایه گذاری اقدام کرده در غیر این صورت مجوز باطل خواهد شد.

استاندار اصفهان خواستار تشکیل همایشی با حضور مدیران ذیربط و کسانی که اقدام به اخذ مجوز کرده‌اند، شد و گفت: در این همایش باید دلایل عدم تحقق سرمایه گذاری‌ها ریشه یابی و اصلاح مسیر صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار