شریفات به دلیل مشکلات خانوادگی رفت

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: شریفات به دلیل مشکلات خانوادگی از ذوب‌آهن خداحافظی کرد که دلیل مشکلاتش را هم باید از خودش بپرسید.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: شریفات به دلیل مشکلات خانوادگی از ذوب‌آهن خداحافظی کرد که دلیل مشکلاتش را هم باید از خودش بپرسید.

سعید آذری در گفت و گو با ایمنا در مورد دلیل خداحافظی اسماعیل شریفات از ذوب‌آهن، اظهار کرد: دلیل خداحافظی شریفات را باید از خودش بپرسید. این بازیکن با توجه به مشکلات خانوادگی که داشت تصمیم به خداحافظی از ذوب‌آهن گرفت و علت این مشکلات را از خود او سوال کنید.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی شریفات به انتقاداتی که اخیراً در مورد او شده بود ارتباط دارد یا خیر، گفت: چیزی در این مورد نمی‌دانم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکن جدید برای نیم‌فصل دوم، اضافه کرد: قلعه‌نویی دو بازیکن دیکر را برای نیم‌فصل دوم مسابقات درخواست کرده است که به دنبال جذب آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی هنوز اسامی دو بازیکن مدنظر خود را اعلام نکرده و تنها پست‌های آنها را به باشگاه گفته که یک بازیکن در پست هافبک بازیساز و دیگری را برای پست مهاجم نیاز دارد. قلعه‌نویی قرار است نفراتی که مدنظر دارد را پیدا و به باشگاه معرفی کند تا مراحل انعقاد قرارداد آنها را انجام دهیم.

آذری گفت: زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم از ۲۸ آذرماه آغاز شده و تا ۲۶ دی‌ماه ادامه دارد که قطعاً در این مدت بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار