درخشش شمشیربازان اصفهانی در مسابقات قهرمانی کشور

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور با درخشش شمشیربازان اصفهانی به پایان رسید.

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور با درخشش شمشیربازان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان مردان کشور با برگزاری بخش اپه انفرادی آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۶۴ شمشیرباز از ۱۷ استان و برگزاری ۱۷۴ بازی مقدماتی و ۵۰ بازی حذفی انجام شد که در پایان ۲۲۴ مسابقه، محمد رضایی از اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و امیررضا کنعانی از اردبیل به نایب‌قهرمانی رسید. حسین جعفری از یزد و سامان آزادیان از استان همدان نیز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان بانوان کشور نیز با برگزاری رقابت‌های تیمی و انفرادی هر سه اسلحه پیگیری شد و با کسب عنوان نخست توسط نمایندگان تهران، اصفهان و یزد در بخش فلوره، اپه و سابر تیمی به پایان رسید.

در بخش انفرادی رقابت‌های اسلحه فلوره، ۴۶ شمشیرباز از ۱۳ استان شرکت کردند و در پایان، مطهره حسینی از تهران مقام نخست، سروناز مرتضوی از تهران مقام دوم و همچنین نگین کافی از یزد و مریم وهابی از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در اسلحه اپه، ۵۲ شرکت‌کننده از ۱۵ استان حضور داشتند که در پایان اعظم بختی از تهران عنوان نخست، سکینه نوری از آذربایجان غربی مقام دوم و همچنین فریما باباپور از آذربایجان غربی و مهسا پوررحمتی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات اسلحه سابر نیز با حضور ۳۴ شرکت کننده از ۹ استان برگزار شد که در پایان این رقابت، فائزه رفیعی از گیلان قهرمان شد، نجمه سازنچیان از یزد به نایب قهرمانی رسید و کیانا باقرزاده از تهران و پریماه راحتلو از استان البرز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

اما بخش فلوره تیمی با حضور ۱۱ استان برگزار شد و در پایان ۱۰ مسابقه، تهران به مقام نخست رسید، تیم توابع تهران نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در سابر تیمی، هشت استان حضور داشتند و در پایان هفت بازی، استان یزد به مقام نخست دست یافت. استان گیلان نایب قهرمان شد. استان‌های تهران و البرز نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

در اسلحه اپه نیز ۱۲ استان شرکت‌کننده مسابقات بودند که در پایان ۱۱ رقابت، استان اصفهان قهرمانی را از آن خود کرد. آذربایجان غربی به مقام دوم دست یافت. استان‌های تهران و همدان نیز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار